Voorstellen en een voorstel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Edgehog    posted on 22-09-2015 10:14

Beste allemaal,

Mijn naam is Tomas en ik ben sinds een maand of 3 het produceren aan het leren. Ik heb vorige week ook besloten om een DJ set te kopen (voor echt maar 70 euro dus niet veel bijzonders) en als ik er wat beter in ben ben ik wel van plan serieus te worden.

Verder over mezelf: ik ben 21 jaar, woon in Deventer en studeer mobiliteit (leg ik een andere keer uit). Wegens een stage zit ik nu in Deventer. Ik speel nu ongeveer 8 jaar gitaar, ik kan op zich wel wat drummen en wat andere instrumenten bespelen maar daar ben ik nooit serieus mee verder gegaan. Nu heb ik al een muzikale achtergrond maar heb altijd wel interesse gehad in EDM. Vandaar dat ik deze stap nu ook heb genomen.

Ondanks dat ik veel heb geprobeerd afgelopen maanden ben ik nog best wel een noob als het gaat om produceren en al helemaal als het gaat om draaien. Nu hoop ik via dit forum iemand te vinden in de buurt van Deventer die wat samen wil werken om van elkaar te kunnen leren (of ik voornamelijk van jou denk ik Q_Q). Als er niemand in de buurt is wil ik ook wel wat te collaboreren in muziek maken.

Ik hou verder van best wel standaard electro house, hier en daar wat uitschieters naar drum ’n bass. Als ik geen EDM luister dan luister ik psychedelische rock, jizz jazz en wat andere gitaarmuziek.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groetjes,

Tomas

p.s. ik gebruik FL studio J

What do you think about Voorstellen en een voorstel ??

Vote :   

Tekhead    posted on 10-10-2015 11:22

Welkom

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 3.501 days.
 Post CommentThat would be 116.7 months
or a whopping 9.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

124 Users online: 14 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 45.713
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.653.464