Download-Link: | ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ |
Download-Link: | ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ |
Poster: DeafDJ
ik vind hem ook wel lekker! dit zou ik nog wel eens kunen draaien. enige opmerkingen wel die verbeterd zouden kunnen worden:
Kick wat harder - kan misschien aan m'n PC speakers maar voor mij mag de kick wat harder.
Als je wilt dat hij gedraaid wordt dan helpt een intro/outro wel een heel stuk
en het laatste: probeer ergens wat meer op te bouwen tot een climax... je hebt niet echt een break of zo'n moment waar iedereen op de vloer gek gaat... houd er zo wat meer contrast in.
Dat gezegd, ik zou het niet kunnen :p. keep up the good work, en post de update ook ff als je er nog een maakt!
Poster: DeafDJnog een paar goeie samples downloaden dan
tip voor climax: gebruik misschien een sample die steeds korter en korter wordt... beetje zoals een beat cutter effect; klinkt leuk bij deze stijl
Poster: DeafDJ
zelf produce ik niet, dus ken ook geen sites vrees ik... en ik heb ook met mamo akkoord dat je met de DJ rekening moet houden dat hij je plaat goed in/uit kan mixen!
Poster: djmamodan wordt deze ook makkelijker verkocht, maar voor dat het uitgebracht wordt enz ben je wel weer een paar maandjes verder
Bedanktmaar voor het uitbrengen enz. gaat het me niet om en dat kan theoretisch gezien ook niet:P
Poster: ChiellianvanWhodals ik de intro nog langer doe wordt het saai voor de gewone luisteraar denk ik.maar idd wel handiger voor de dj's.