Hey,
Even wat vragen over het gebruikt van de DDJ-T1 met Traktor Scratch Pro 2.7.3
Als ik een track laad en de bpm verander met de pitchfader en werkt dit prima, maar zodra ik een nieuwe track laad springt de bpm terug naar het standaard tempo van de track. Mijn pitchfader staat dan nog steeds op de verandering en dus niet in het midden wat ik wel op mijn Traktor scherm zie. Ik moet dus elke keer de pitchfader naar het midden schuiven en dan weer naar de andere tempo.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? het is erg irritant om dit steeds te moeten doen.
Kun je ook instellen dat als ik een track laad hij gelijk op de eerste beat afspeelt en niet 1 seconden voor de track bijvoorbeeld? Vaak moet ik dan eerst cue knop 1 indrukken en dan springt hij naar de eerste beat.
Is er ergens een goede mapping te downloaden voor DDJ-T1 met Traktor versie 2.7?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik moet as vrijdag al draaien en heb dan de controller nog geen week
Thanks,
Kevin
Dat is bij traktor standaard. Daar moet je mee leren leven. Over de cue is effe de schijf bewegen en cue drukken en hij staat bij de eerste beat.
Dat stukje over je cue kan ik ook geen antwoord op geven. Over je pitch instelling wel: Ga naar je preferences en dan naar het tabblad: loading. Daar kan je deze optie aan of uitvinken: reset all deck controls when loading deck. Als je deze uitzet laat hij het pitchbereik in Traktor dus gewoon staan zoals hij stond.
Voor mappings is het gewoon googles al zal je er niet veel vinden denk ik voor een nieuwere versie van Traktor en een toch al redelijk verouderde controller...
Dank je Sandr. Weet veel van traktor. Maar dit wist ik niet. Had er ook geen last van eigenlijk.
No problem...ik draai nauwelijks meer maar leer zo nu en dan nog steeds nieuwe dingen over Traktor!