Zomerhit 2015: Moombahteam - Miss Independent
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NCaffrey    posted on 14-03-2015 16:16

Ik volg de mannen van Moombahteam nu al een tijdje en wat mij betreft wordt hun nieuwe single dé potentiële zomerhit van 2015. Dit is de videoclip: https://youtu.be/bTx8fymGXxw

Nog meer (potentiële) zomerhit tips? Roep maar!

What do you think about Zomerhit 2015: Moombahteam - Miss Independent ??

Vote :   1 member likes this  
Sebasz    posted on 15-03-2015 13:40

Ja want een moombaton editje / cover van een nummer dat al 100x is gecoverd en uitgemolken gaat echt de zomerhit worden idd 

techno12    posted on 15-03-2015 14:56

ok

Sebasz    posted on 15-03-2015 15:22

ja wat denk je. laat ik me hier eens ff aanmelden om mn budget clip te spammen

NCaffrey    posted on 17-03-2015 18:40
1 member likes this  

Ik vraag gewoon naar zomerhits, ik vind dit een super toffe plaat en dus een kanshebber. En wat denk jij dan? Laat ik daar eens even lekker bot op reageren.. Ik snap het.
Maar een editje? Die hele track is opnieuw gedaan.. Weet niet op welke planeet jij dat een edit vindt. En het is niet mijn videoclip, maar wilde hem hier gewoon sharen om de plaat te laten horen.

Maar door je reactie ben ik wel onwijs benieuwd geworden naar jouw videoclips? En jouw kwalitatief goede muziek?

Yorick    posted on 18-03-2015 11:25

Dus... 
En maar zeuren dat DJR achteruitgaat .....

Vind het een leuke plaat, volgens mij heeft Wytse er aan mee gewerkt toch?

Sebasz    posted on 19-03-2015 17:17

Als je hier nieuw bent en meteen een topic maakt dat naar promotie/spam ruikt kun je opmerkingen verwachten die kort door de bocht zijn.

Daarnaast pretendeer ik niet een goede videoclipmaker o.i.d. te zijn. Volgens jouw beeld mag ik ook niet zeggen dat iemand niet kan zingen omdat ik dat zelf ook niet kan? Goede redenatie jongen

User edit by Sebasz on 19-03-2015 @ 17:19:08 (100%)
_Ivan_    posted on 25-03-2015 16:14

Poster: Sebasz

Als je hier nieuw bent en meteen een topic maakt dat naar promotie/spam ruikt kun je opmerkingen verwachten die kort door de bocht zijn. Daarnaast pretendeer ik niet een goede videoclipmaker o.i.d. te zijn. Volgens jouw beeld mag ik ook niet zeggen dat iemand niet kan zingen omdat ik dat zelf ook niet kan? Goede redenatie jongen

Je moet niet zo snel aannames doen man wat een bullshit. Hij verteld iets over een track die hij vet vind. Jij bent het er niet mee eens, dat is prima want dat is jou mening, maar hou dan ook verder je mond dicht i.p.v. weer met van die kut opmerkingen over een videoclip te komen, wat voegt het toe?? Je jaagt met je opmerkingen alleen maar mensen weg. 

-- ontopic

Overigens leuk om te weten dat @wytse zeer nauw heeft samengewerkt met de jongens van Moombahteam bij deze officiële remix. Misschien dat hij er zelf nog wel wat over kan vertellen. 

Feel&.Celebrate.Life!
Essential    posted on 25-03-2015 21:11
1 member likes this  

Persoonlijk vind ik deze schijf echt zalig, voor mij mag dit de zomerhit worden: https://www.youtube.com/watch?v=YqeW9_5kURI

Yorick    posted on 26-03-2015 09:33

+1 voor _Ivan_

Wytse    posted on 26-03-2015 11:58

Ik wil hier toch even op inhaken.

Allereerst vind ik het ontzettend tof dat hij word opgepakt door een random user, ik heb geen idee wie je bent NCaffrey, maar ik zie jouw post als een compliment.

Het woord edit vind ik jammer om te horen bij deze plaat, letterlijk ALLES is opnieuw gedaan (t woord cover vind ik nog niet eens juist).

Voor de nerds, vrijwel alle instrumenten die je hoort zijn echt en opgenomen door mij, Drums gespeeld door Hans Eijkenaar, Bassline door George Konings (en de zanger, Yassine) en blazers door Bas Konings en Rob Ebbers. Wij houden er van om dingen anders aan te pakken dan anderen, zo hebben we iedere muzikant ook flink uit hun comfort zone moeten trekken om dit te kunnen maken xD.

Ik werk al een tijdje samen met Moombahteam en als er producers zijn die niet 'effe' een remixje maken dan zijn zij het wel (Miss Independent zit een jaar aan productie aan vast&hellipWinking my eye. De hoeveelheid effort en attention to detail van de jongens van Moombahteam is ongekend en kunnen veel producers nog wat van leren. Zo is deze track een OFFICIEELE remix van Miss Independent en gewoon op iTunes en andere portals te koop!

Over smaak valt niet te twisten, maar effe snel een 3e rangs goedkoop plaatje? Nee.

White Sea Studio
User edit by Wytse on 26-03-2015 @ 12:03:20 (25%)
Sebasz    posted on 26-03-2015 16:29

Ja ja het zal allemaal heel leuk geweest zijn, maar nogmaals: deze cover (want dat is het of je dat nou wil of niet) haalt het bij lange na niet bij het origineel. Als iemand serieus denkt dat dit een zomerhitje gaat worden (dit origineel is nog kapotter gedraaid dan Animals van Martin Garrix) dan heeft hij duidelijk geen kaas gegeten van het muziekwereldje.

Overigens wel tof om te weten dat het met instrumenten is ingespeeld, maar nee dit is het gewoon net niet. Vooral de zang ligt daarbij aan de grondslag; dat zeurende toontje om Ne-Yo te imiteren is echt vreselijk. Klinkt gewoon goedkoop, easy as that.

Wytse    posted on 27-03-2015 15:21

Misschien iets vaker de volgende 2 woorden voor je mening zetten: 'Ik vind' Thumbs Up Verder trek ik me vanaf nu weer netjes terug van DJResource Happy, laughing

White Sea Studio
Yorick    posted on 29-03-2015 23:02

Moet zeggen dat Ne-Yo het anders best ver geschopt heeft...

Mag misschien volgens jou goedkoop klinken, maar als mensen het herkennen pakken ze het toch wel op.

Dat wij verder luisteren dan een gemiddelde bezoeker.. Tja dat is een ander verhaal...

LennertWolfs    posted on 01-04-2015 00:07

Wauw hoor. Wat een negativiteit hier! 
Beetje meer tijd voor een positieve vibe, I'm in the house!  

Ik speel de originele Miss Independent nog af en toe tussen 4 en 5 in de clubs.
Maar deze iets 'vrolijkere versie' zie ik als een perfecte afwisseling. Eens wat anders! 

Ik ken de jongens al even, ik zat bij hun eerste 400 likes denk ik en heb ze dus op de voet gevolgd. Hun muziek klinkt veel belovend en dit is er daar eentje van. Go moombahteam! 

www.LENNERTWOLFS.com

This is an old Topic

No new postings for 3.694 days.
 Post CommentThat would be 123.1 months
or a whopping 10.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

129 Users online: 25 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 9.848
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.682.800