[Service] Vinyl Reiniging Eindhoven
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Doompie    posted on 25-02-2015 11:09
leadsomething
Item te koop (Wat verkoop je?)
Titel
Vinyl Reiniging Service
Staat
(Nieuw/zo goed als nieuw/gebruikt)
Prijs
Kosten normaal 1,75/stuk nu:
tot 20 stuks: 1,50/stuk
40 stuks: 55,-
100 stuks: 120,-

Transport
Brengen/Ophalen in Eindhoven of Verzenden

Beschrijving
Professionele vinyl reiniging service.
Voor wie er (weer) met vinyl draaien en hun platen in top staat willen houden of brengen, maar zelf (te) weinig tijd hebben, bied ik nu de mogelijkheid hun platen te laten reinigen. Zelf ben ik een vinyl verzamelaar (primair klassiek) en HiFi liefhebber. Wil mijn platen dus nieuw houden omdat het geluid gewoon on-verslagen goed is. 
Heb daarvoor De Beste reinigingsmachine die er bestaat, Keith Monks, met de nodige ervaring (zelf een kleine 2K vinyl schijfjes) om ook het uiterste eruit te kunnen halen.
Om zo uw platen hun ware potentie (terug) te geven. 
De machine trekt ook het diep liggende vuil uit de groeven en houden dit continu in beweweging zodat het niet weer neerslaat. Door de gepatenteerde zuigvoet met automatische draad doorvoer, word al het vuil vervolgens fysiek verwijderd. 
Alle LP's, OOK NIEUWE, klinken hierna zoals ze zijn bedoeld.
Alle vuilaanslag (of de was van de pers mal bij nieuwe platen) kan verwijderd worden, echter geen krassen. Dit zijn fysieke beschadigingen welke onomkeerbaar zijn in een vinyl schijf.

Foto's
VOOR:
Before
NA:

After

What do you think about [Service] Vinyl Reiniging Eindhoven ??

Vote :   

Lead    posted on 27-02-2015 23:40

Je service wordt gewaardeerd, maar het had netjes geweest even (ook) een mailtje te sturen

Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 3.726 days.
 Post CommentThat would be 124.2 months
or a whopping 10.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

128 Users online: 36 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 14.830
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.622.581