De website DJgearmarkt.nl is een website waar tweedehands en nieuwe DJ gear te koop kan worden aangeboden. Het idee erachter is dat er nog geen website bestaat waar men gemakkelijk door tweedehands gear kan bladeren en zoeken.
Wij zijn erg benieuwd naar meningen en feedback, we zullen daar echt wat mee proberen te doen. Tevens nodig ik iedereen die gear heeft staan die hij of zij wilt verkopen uit om een advertentie op de website aan te maken .
Ja man echt toegevoegde waarde tegenover marktplaats. Vooral vanwege jullie honderdduizenden bezoekers per maand..
Handig he die wordpress plugins. Zou me niks verbazen als het allemaal nog op een shared hosting accountje draait ook
Edit: ah bij savvi, dat scheelt nog wel ja
Dank je voor je bruikbare feedback.
Het klopt dat het op wordpress draait, het klopt ook dat er niet veel bezoekers zijn en ook dat savvi de hosting verzorgt klopt.
De reden dat er niet veel bezoekers zijn is omdat er niks aan promotie is gedaan. Daar willen we mee wachten totdat we wat feedback hebben vanuit bijvoorbeeld dit forum. Mocht je dus nog goede feedback hebben hou ik me aanbevolen .
Meh leuk idee hoor maar ik verwacht er niet veel van. Maar goed ik ben ook een beetje een azijnpisser.
Wat voor budget heb je dan voor promotie?
Poster: Sebasz
Meh leuk idee hoor maar ik verwacht er niet veel van. Maar goed ik ben ook een beetje een azijnpisser.
Agja ik begrijp je cynisme ook wel , het zal niet makkelijk zijn om er iets van te maken. Toch gaan we proberen er een leuk platform van te maken.
Het budget voor promotie houden we voor onszelf .
Wat ben jij weer negatief Sebasz.
Ik vind het een leuk initiatief. Meer promotie is zeker nodig maar mijn zeg hebben jullie.
Leuk initiatief maar probeer mij nou er eens te van overtuigen dat ik juist iets op jullie website te koop aan moet bieden en niet via marktplaats.
Concreet: wat bieden jullie meer dan 'beter bladeren door de gear'? Het komt allemaal wat amateuristisch over namelijk.
Poster: _Ivan_
Leuk initiatief maar probeer mij nou er eens te van overtuigen dat ik juist iets op jullie website te koop aan moet bieden en niet via marktplaats. Concreet: wat bieden jullie meer dan 'beter bladeren door de gear'? Het komt allemaal wat amateuristisch over namelijk.
Dank je wel voor je feedback Ivan. Dit zou dus in 1 oogopslag duidelijk moeten zijn voor de bezoekers die op de website komen, dat is iets om over na te denken voor ons.
Je vraag is ook echt terecht; waarom zou jij iets te koop moeten aanbieden op djgearmarkt.nl in plaats van op marktplaats? Deze reden is inderdaad nog niet zo duidelijk. Toch hebben wij daarover nagedacht:
Maaruh, voor commerciele links kun je op voorhand contact op te nemen met de admins alhier.
We zijn een open platform, maar als mensen een (semi)-commerciele doelstelling hebben is wel op zijn plaats als je eerst met beheerders overlegt. Als je iets wilt opzetten is het beter de samenwerking op te zoeken met partijen en niet zomaar dingen op forum rond strooien.
Je had iig als persoon een account kunnen registreren en niet onder je bedrijfsnaam.
Voorlopig gooi ik hier een slotje op... als er mensen zijn die iets over je platform kwijt willen kunnen ze dat in je introductie topic plaatsen.