Even voorstellen:
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Re-klatS    posted on 23-02-2015 11:45

Hallo,

Mijn naam is Niels, bijna 35 jaar oud en ben nu ongeveer 15 jaar actief als hobby-dj.

Af en toe draaien op kleine feestjes in de buurt, altijd leuk en gezellig...

De stijlen die ik draai zijn Oldschool, Early hardcore, Millennium hardcore, Main hardcore en heel af en toe een klein beetje Frenchcore.

mijn hart ligt uiteraard bij vinyl, maar helaas door de digitalisering ben ik een aantal jaar geleden toch overgestapt naar cd... . Op welk feest zie je tegenwoordig nog SL1200-tjes staan? bijna nergens meer.

Maar na een paar jaartjes met alleen maar cd te draaien, begon het toch wel weer te kriebelen. ben aan het sparen gegaan, heb de cd spelers verkocht, en ben weer voor mijn eerste liefde, het zwarte goud, gegaan.

Mijn setup beslaat momenteel:

1 Reloop RMP 2.5 Alpha

2 JB Systems T2 met Ortofon Scratch concorde elementen

1 Reloop RMP 3 Alpha

1 Behringer DJX900-USB

1 Stanton DJ-Pro 2000

1 Sony MDR-V55 (voor backup)

En om al mijn digitale muziek wat ik niet op vinyl heb toch via vinyl te draaien heb ik er een tijdcode setje bijgekocht van Mixvibes. gewoon een simpel setje zonder poespas, want dat is waar het voor mij om gaat.

Al met al is het geen top of the art spul, maar voor thuisgebruik vermaak ik me er prima mee.

en dit ben ik in actie...

What do you think about Even voorstellen: ??

Vote :   

Dyno    posted on 23-02-2015 17:37

Welkom op DJResource!!

Maar je kan toch van te voren vragen aan een organisatie waar je draait of je met draaitafels kan komen draaien?

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081

This is an old Topic

No new postings for 3.730 days.
 Post CommentThat would be 124.3 months
or a whopping 10.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

223 Users online: 7 Guests (216 Unknown)
Pages generated today : 37.724
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.475