Zoals jullie wellicht wel weten is het aankomende weekend de Dancefair in de Jaarbeurshal in Utrecht. Deze zaterdag is er ook ASOT in de Jaarbeurs, dus net als vorig jaar wordt het weer een druk weekendje.
Pioneer zal geen stand hebben op de dancefair zoals we eerder hadden, maar ik ga wel op beide dagen workshops geven over Rekordbox en KUVO.
De Dancefair is aankomend weekend, dus de 21 en 22 februari 2015. Op zowel de zaterdag als de zondag heb ik 2 spreekmomenten in de Are you a DJ room (cyaan)
Zaterdag 21 februari :
15:00 - 16:00 Pioneer KUVO en Rekordbox
16:15 - 17:15 Pioneer Rekordox Advanced
Zondag 22 februari :
15:00 - 16:00 Pioneer KUVO en Rekordbox
16:00 - 17:00 Pioneer Rekordox Advanced
Tijdens deze workshops zal ik alle vernieuwingen van versie 3.0 t/m 3.2 doorlopen en toelichten. Natuurlijk is er ruime mogelijkheid om onderwerpen aan de dragen die ik kan bespreken. Einde van iedere workshop is een vragenronde waarin je dingen kunt opgooien die ik overgeslagen heb.
Tot dit weekend ?
Zie ook de Dancefair 2015 website
Had graag willen gaan, totdat ik de entree prijs zag ....
Ja ik ook Rick. Vind het ook een dure bezigheid geworden jammer.
Helaas kan ik niets aan de toegangsprijs doen, ik zal eens kijken of ik een paar kaarten kan regelen...
Poster: Lead
Helaas kan ik niets aan de toegangsprijs doen, ik zal eens kijken of ik een paar kaarten kan regelen...
Zou fijn zijn!
Ben nog elk jaar geweest, maar dit jaar denk ik dat ik over sla. De prijs is inderdaad erg hoog dit jaar.
Het is wel altijd leuk als je de juiste seminars bezoekt
Heren, check jullie mail eventje aub
Hi @Lead, heb jij nog een kaartje over toevallig voor Zaterdag? Ik ben er sowieso zaterdag.