DJResource Party-Meeting 13 mei 2006 (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 12-03-2006 16:35
Er is een datum geprikt voor de Party/Meeting : zaterdag 13 Mei 2006

Locatie is centraal in Nederland, dus voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar : Austerlitz.... De exacte locatie heet : De Pyramide van Austerlitz.

Het is een partycentrum op de Utrechtse Heuvelrug, in rustieke omgeving die we lekker kunnen verstoren met wat Beats Winking my eye

We beginnen om 18u, in het partycentrum is ook voedsel en hapjes te verkrijgen, dus je kan hier ook eten. Zolang het gezellig is mogen we doorgaan, dus neem gerust mensen mee.

Er zal in de zaal een draai set worden opgesteld waarop gedraaid zal worden. We zitten er ook aan te denken om 2-3 setjes met gear en een hoofdtelefoon aan de zijkant te zetten zodat dit kan worden uitgetest (Nieuwe CDJ's, misschien een Vibe, CDX of DN-S3500, afhankelijk van medewerking van importeurs).

De entreekosten zijn 10 euro in de voorverkoop. Bij een kaartje zijn 2 consumptiemunten (a 1,50) inbegrepen. Aan de deur kosten de kaartjes 15 euro. We hebben hier een verschil in gemaakt omdat we van tevoren willen weten op hoeveel mensen we ongeveer moeten rekenen. Voor 50 mensen is een andere opzet c.q. indeling van de zaal nodig dan bij 200.

Stephanie heeft aangeboden om haar DVJ Roadshow DJ Booth neer te zetten als main booth.

Natuurlijk gaan Wim, Stephanie en ik een setje weggeven, maar er is nog meer tijd over die we kunnen opvullen. We willen 3 mensen ook in de gelegenheid stellen om hun kunsten te vertonen.

Wil jij ook draaien ?

Stuur dan je demo CD van maximaal 30 minuten live opname naar de DJResource Postbus. Wij zullen uit de inzendingen de 3 gelukkige hier op de site bekend maken. Uiterste inzenddatum is 15 april 2006.
En wie weet wat er allemaal nog voor onze voeten komt wat we bij dit feest kunnen betrekken.

Voor zover de plannen in ieder geval.

Om te bepalen of we door moeten gaan en de plannen om moeten gaan zetten naar werkelijkheid willen we graag weten wie er zeker een kaartje in de voorverkoop gaan kopen.
We denken dat voor een beetje gezelligheid toch wel minimaal 50 mensen nodig zijn op zo'n feest. Indien er veel minder inschrijvingen zijn weegt de moeite van alle voorbereidingen niet op tegen het aantal mensen dat hier plezier aan heeft.

Wie dus nu al heeft besloten om te komen wil ik dan ook verzoeken om een mailtje met je login naam te sturen naar het volgende e-mail adres :

<mail>info@djresource.eu</mail>

We gaan er dan wel vanuit dat deze mensen echt een kaartje willen hebben en zullen contact met je opnemen zodra deze beschikbaar zijn.

De mensen die een mail hebben gestuurd, graag in Dit Topic je naam posten zodat we een mooie deelnemers lijst hebben.
Let the BASS be louder

What do you think about DJResource Party-Meeting 13 mei 2006 ??

Vote :   

Timmerink    posted on 21-03-2006 21:38
Poster: DJMichel
Dat gaat wel heel gemakkelijk hier :P Bedankt daarvoor !! Jullie horen van de week of ik meerij. Voor wie is Culemborg het dichtstbij (Phenix <--> Timmerink)?

Voor Phenix is Culemborg het dichtstbij !

Reemz    posted on 21-03-2006 22:39
Ik denk dat ik inderdaad dichterbij zit, ik woon namelijk sinds kort in Culemborg
Timmerink    posted on 21-03-2006 22:47
Haha kijk is aan , Michel: (indien de party door gaat..) Contact opnemen met Phenix
DJMichel    posted on 22-03-2006 15:09
Poster: Timmerink
Haha kijk is aan , Michel: (indien de party door gaat..) Contact opnemen met Phenix

Heb ik al gedaan Winking my eye. Hij woont toevallig 4 straten verderop :P

antwan    posted on 22-03-2006 18:13
NOG 3 DAGEN!!! KOM OP MENSEN!!!
Basrose    posted on 22-03-2006 20:22
hoop dat het door gaat
Timmerink    posted on 22-03-2006 22:26
Met 20 (hoe het er iig nu voor staat..) kan het toch ook heeeel gezellig worden?
Prozei    posted on 22-03-2006 23:08
idd we gaan ergewoon voor zorgen dat het gezellig wordt
User edit by Prozei on 22-03-2006 @ 23:08:45 (100%)
Reemz    posted on 22-03-2006 23:12
precies en ik weet niet of de mensen die zich hebben opgegeven nog aanhang meenemen. Ik in ieder geval wel......

Dus mensen die zich op hebben gegeven en mensen meenemen laat je horen!!!! zodat we deze mensen ook kunnen tellen.... hopelijk komen we dan wel aan min. 50 personen
eAs    posted on 23-03-2006 16:02
Poster: Phenix
Mensen die in de buurt van Culemborg wonen en die zitten te twijfelen i.v.m. vervoer kunnen mij een PM sturen, ik heb namelijk 3 zitplekken in de auto over....

Om er nog even op terug te komen ..

Mensen uit Houten E.O ..
PMetje .. heb ook nog 3 plaatsen in mijn kleine polo.. beter iets als niets .. !!
antwan    posted on 23-03-2006 18:20
Poster: W.i.M
Het is nu een week geleden dat we dit hebben gepost en we toch hebben nog wel meer inschrijvingen nodig om er een gezellig feest van te maken.

We hebben we een deadline gesteld tot volgende week 25 maart.

Dan zullen we besluiten of we dit feest door zullen laten gaan. Als er niet voldoende  inschrijvingen zijn zal het feest jammer genoeg op deze datum niet doorgaan. Wellicht in de toekomst zullen we het dan nog eens overwegen.

Dus als je al zeker weet dat je komt schrijf je dan nu in zodat de party kan doorgaan.

NOG 2 DAGEN MENSEN!!!
W.i.M    posted on 24-03-2006 21:54
Zijn er nu mensen die zich hebben ingeschreven voor de meeting die alleen op de lijst staan terwijl hij/zij niet alleen komen ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Reemz    posted on 24-03-2006 21:55
Yep ik neem me vriendin ook mee....
antwan    posted on 24-03-2006 23:02
jazeker!!!

djjw    posted on 24-03-2006 23:11
Misschien is het handig om in het DJResource-Party-Inschrijvingen topic
achter je naam tezetten met hoeveel mensen je komt..
Dat is voor W.I.M. en Lead waarschijnlijk wat makkelijker.. of niet natuurlijk,
maar dan weten ze iig op hoeveel mensen ze kunnen rekenen..

ik kom waarschijnlijk helemaal alleen... whaha

oja , en laatste dag , dus nog ff inschrijven !!!
User edit by djjw on 25-03-2006 @ 00:21:42 (36%)
antwan    posted on 25-03-2006 12:46

LAASTE DAG!!!!
LAASTE DAG!!!!
User edit by antwan on 25-03-2006 @ 12:46:44 (100%)
dj-nick    posted on 25-03-2006 17:37
ik kom in ieder geval met nog 1 lj en mischien nog 2 dj's
Timmerink    posted on 25-03-2006 19:27
Poster: dj-nick
ik kom in ieder geval met nog 1 lj en mischien nog 2 dj's

Geef dat (voor de duidelijkheid) even hier aan : ////www.djresource.eu/Forum/DJResource-Party-Inschrijvingen/#last

Mod edit by Lead on 26-03-2006 16:21 (7%)
Lead    posted on 26-03-2006 13:19
Het is toch jammer dat er zo weinig gereageerd wordt als we iets proberen te regelen. Als ik het andere topic er even bij pak 'Tijdelijke inschrijvingen'  die aan het begin van het jaar liep zag ik daar veel meer mensen die geinterressseerd leken... Even ter herinnereing het lijstje namen wat daar gepost had :

1. Albert Blom
  2. Bas-rose
  3. Collin Bosgraaf
  4. Greup
  5. Tairip
  6. Lead
  7. Jorrit
  8. Gertjan Poelman
  9. Jeroen Meere
  10. Laurens  Wittesale
  11. Lukas Hummel
  12. Max    Van Eck
  13. Nick    Rommers
  14. Ontniel     Van Leeuwen
  15. Patrick     Beuken
  16. Prozei
  17. Remy   Sletering
  18. Robert    Van der Laarschot
  19. Sebastian    Hoogendoorn
  20. Stefan    Lindhout
  21. Stephanie    Van der Weerd
  22. Tim     Van der Meulen
  23. W.i.M
  24. Boy     Van Den Poll
  25. Steven     Asselman
  26. Dennis    Ouwendijk
  27. Barry    Hoogsteden
  28. Hannes    Van Eekelen
  29. Lennart    Zuur
  30. Frank    Gubbels
  31. Robert    De Knegt
  32. Neil Van es

En na het laatste samenvattingslijstje staan er nog aardig wat namen, kunnen deze mensen niet op 13 mei Confused
Let the BASS be louder
greup    posted on 26-03-2006 14:42
of, Mogen ze niet, dat is natuurlijk ook nog een vraag die je hier kan stellen. * wellicht dat ze nog sterk onder het ouderlijk gezag staan*

Wat ook nog wel uns zou kunnen zijn, is dat als je je nu had opgegeven dat het dan ook definitief moest zijn dat je een kaartje koopt. En bij het andere meeting consept was daar geloof ik geen sprake van ( je kon dus nog terug krabbelen)

Ik vind het persoonlijk erguh jammer. ik had toch zeker wel een mannetje of 35 verwacht...

Collin    posted on 26-03-2006 14:57

Ik kan helaas niet omdat ik dan nog op vakantie ben ( MEI VAKANTIE )!! , vind het heel erg jammer

maar ik hoop de volgende x er wel bij te zijn

the-melody    posted on 26-03-2006 15:07
ik mag niet men vader vind het tever voor s'avonds hij zei: moest het nu smiddags of in de late morgen zijn gingen we zeker. Voor die die gaan veel plezier
Lead    posted on 26-03-2006 16:33

Officieel Bericht:
Helaas ziet het er naar uit dat de meeting NIET door gaat.

Op dit moment hebben de volgende mensen aangegeven dat ze in de voorverkoop een kaartje wilden hebben en dus ook naar de party zouden komen :

W.i.M
lead
Nvie
Antwan
stephanie

1. Dj Robbie L
2. Dj-Basrose
3. jayk
4. djprozei
5. SnackBarry +1
6. Phenix
7. The Tap-Dance_R
8. Timmerink
9. Engage
10. DJ-Knocker
11. robert visser
12. Greup
13. GD producties
14. DJ James (DaanLemmers)
15. FrankyN
16. ¨eAs¨
17. dj-nick
18. djjw (kom alleen)

Behalve de mods/admins/medewerkers zijn er nu dus 18 mensen die willen komen. Om al die moeite te gaan doen voor die 18 mensen zien we niet zitten. Daar komt bij dat als je op een feestje loopt met 18 mensen, je het waarschijnlijk niet echt gezellig zult hebben.

Dus als je nog niet hebt aangegeven hoeveel aanhang je meeneemt, of je nog niet hebt ingeschreven is het nu je laatste kans en Schrijf je NU in !!!
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 27-03-2006 22:32 (16%)
antwan    posted on 26-03-2006 21:58

kom op mensen dit is onze laatste kans!!!

Mod edit by Lead on 26-03-2006 23:11 (95%)
djjw    posted on 26-03-2006 22:38
zet er anders allemaal ff bij met hoeveel mensen je komt

169 Users online: 12 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 16.350
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.724