Poster: DJMichel
Dat gaat wel heel gemakkelijk hier :P Bedankt daarvoor!! Jullie horen van de week of ik meerij. Voor wie is Culemborg het dichtstbij (Phenix <--> Timmerink)?
Poster: Timmerink
Haha kijk is aan, Michel: (indien de party door gaat..) Contact opnemen met Phenix
Poster: Phenix
Mensen die in de buurt van Culemborg wonen en die zitten te twijfelen i.v.m. vervoer kunnen mij een PM sturen, ik heb namelijk 3 zitplekken in de auto over....
Poster: W.i.MHet is nu een week geleden dat we dit hebben gepost en we toch hebben nog wel meer inschrijvingen nodig om er een gezellig feest van te maken.We hebben we een deadline gesteld tot volgende week 25 maart.Dan zullen we besluiten of we dit feest door zullen laten gaan. Als er niet voldoende inschrijvingen zijn zal het feest jammer genoeg op deze datum niet doorgaan. Wellicht in de toekomst zullen we het dan nog eens overwegen.Dus als je al zeker weet dat je komt schrijf je dan nu in zodat de party kan doorgaan.
Poster: dj-nick
ik kom in ieder geval met nog 1 lj en mischien nog 2 dj's
Officieel Bericht: Helaas ziet het er naar uit dat de meeting NIET door gaat. Op dit moment hebben de volgende mensen aangegeven dat ze in de voorverkoop een kaartje wilden hebben en dus ook naar de party zouden komen : W.i.M lead Nvie Antwan stephanie 1. Dj Robbie L 2. Dj-Basrose 3. jayk 4. djprozei 5. SnackBarry +1 6. Phenix 7. The Tap-Dance_R 8. Timmerink 9. Engage 10. DJ-Knocker 11. robert visser 12. Greup 13. GD producties 14. DJ James (DaanLemmers) 15. FrankyN 16. ¨eAs¨ 17. dj-nick 18. djjw (kom alleen) Behalve de mods/admins/medewerkers zijn er nu dus 18 mensen die willen komen. Om al die moeite te gaan doen voor die 18 mensen zien we niet zitten. Daar komt bij dat als je op een feestje loopt met 18 mensen, je het waarschijnlijk niet echt gezellig zult hebben.Dus als je nog niet hebt aangegeven hoeveel aanhang je meeneemt, of je nog niet hebt ingeschreven is het nu je laatste kans en Schrijf je NU in !!! |