DJResource Party-Meeting 13 mei 2006 (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 12-03-2006 16:35
Er is een datum geprikt voor de Party/Meeting : zaterdag 13 Mei 2006

Locatie is centraal in Nederland, dus voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar : Austerlitz.... De exacte locatie heet : De Pyramide van Austerlitz.

Het is een partycentrum op de Utrechtse Heuvelrug, in rustieke omgeving die we lekker kunnen verstoren met wat Beats Winking my eye

We beginnen om 18u, in het partycentrum is ook voedsel en hapjes te verkrijgen, dus je kan hier ook eten. Zolang het gezellig is mogen we doorgaan, dus neem gerust mensen mee.

Er zal in de zaal een draai set worden opgesteld waarop gedraaid zal worden. We zitten er ook aan te denken om 2-3 setjes met gear en een hoofdtelefoon aan de zijkant te zetten zodat dit kan worden uitgetest (Nieuwe CDJ's, misschien een Vibe, CDX of DN-S3500, afhankelijk van medewerking van importeurs).

De entreekosten zijn 10 euro in de voorverkoop. Bij een kaartje zijn 2 consumptiemunten (a 1,50) inbegrepen. Aan de deur kosten de kaartjes 15 euro. We hebben hier een verschil in gemaakt omdat we van tevoren willen weten op hoeveel mensen we ongeveer moeten rekenen. Voor 50 mensen is een andere opzet c.q. indeling van de zaal nodig dan bij 200.

Stephanie heeft aangeboden om haar DVJ Roadshow DJ Booth neer te zetten als main booth.

Natuurlijk gaan Wim, Stephanie en ik een setje weggeven, maar er is nog meer tijd over die we kunnen opvullen. We willen 3 mensen ook in de gelegenheid stellen om hun kunsten te vertonen.

Wil jij ook draaien ?

Stuur dan je demo CD van maximaal 30 minuten live opname naar de DJResource Postbus. Wij zullen uit de inzendingen de 3 gelukkige hier op de site bekend maken. Uiterste inzenddatum is 15 april 2006.
En wie weet wat er allemaal nog voor onze voeten komt wat we bij dit feest kunnen betrekken.

Voor zover de plannen in ieder geval.

Om te bepalen of we door moeten gaan en de plannen om moeten gaan zetten naar werkelijkheid willen we graag weten wie er zeker een kaartje in de voorverkoop gaan kopen.
We denken dat voor een beetje gezelligheid toch wel minimaal 50 mensen nodig zijn op zo'n feest. Indien er veel minder inschrijvingen zijn weegt de moeite van alle voorbereidingen niet op tegen het aantal mensen dat hier plezier aan heeft.

Wie dus nu al heeft besloten om te komen wil ik dan ook verzoeken om een mailtje met je login naam te sturen naar het volgende e-mail adres :

<mail>info@djresource.eu</mail>

We gaan er dan wel vanuit dat deze mensen echt een kaartje willen hebben en zullen contact met je opnemen zodra deze beschikbaar zijn.

De mensen die een mail hebben gestuurd, graag in Dit Topic je naam posten zodat we een mooie deelnemers lijst hebben.
Let the BASS be louder

What do you think about DJResource Party-Meeting 13 mei 2006 ??

Vote :   

Camino    posted on 16-03-2006 22:59
maar wel foto's nemen voor wij die examens hebben toch Happy, laughing
antwan    posted on 17-03-2006 00:07
Poster: DeafDJ
maar wel foto's nemen voor wij die examens hebben toch Happy, laughing

dat zal geen punt zijn!!!

greup    posted on 17-03-2006 09:29
zijn er ook groeps kortingen?
(getypt door GDproductions)
User edit by greup on 17-03-2006 @ 09:31:43 (93%)
Laidback    posted on 17-03-2006 14:42
als je met 50 man komt kunnen ze vast wel iets aan de prijs doen Winking my eye :P
the-melody    posted on 17-03-2006 15:18
Poster: W.i.M
Live streamen gaan we niet doen anders gaat iedereen thuis op de bank kijken.
 niet waar! Er moeten toch dj's zijn die komen draaienWinking my eye
dj-nick    posted on 17-03-2006 16:59
kunnen we niet vast op de pa markt kaartjes gaan verkopen

robertvisser    posted on 17-03-2006 20:16
kunnen ook gewoon cd van armin van buren op zetten kunnen we met z'n alle gewoon vet bier drinken! en over vrouwen lullen want over onze hobby hebben we het al te vaak!
W.i.M    posted on 18-03-2006 18:19
Het is nu een week geleden dat we dit hebben gepost en we toch hebben nog wel meer inschrijvingen nodig om er een gezellig feest van te maken.

We hebben we een deadline gesteld tot volgende week 25 maart.

Dan zullen we besluiten of we dit feest door zullen laten gaan. Als er niet voldoende  inschrijvingen zijn zal het feest jammer genoeg op deze datum niet doorgaan. Wellicht in de toekomst zullen we het dan nog eens overwegen.

Dus als je al zeker weet dat je komt schrijf je dan nu in zodat de party kan doorgaan.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Jorrit    posted on 18-03-2006 18:22
ik kan helaas niets zeker weten ivm. examens, dus ik kan de party niet redden Winking my eye
the-melody    posted on 18-03-2006 20:49
komaan mensen nog 7 dagen en het is mss gedaanHappy, laughing
antwan    posted on 19-03-2006 13:53
Poster: W.i.M
Het is nu een week geleden dat we dit hebben gepost en we toch hebben nog wel meer inschrijvingen nodig om er een gezellig feest van te maken.

We hebben we een deadline gesteld tot volgende week 25 maart.

Dan zullen we besluiten of we dit feest door zullen laten gaan. Als er niet voldoende  inschrijvingen zijn zal het feest jammer genoeg op deze datum niet doorgaan. Wellicht in de toekomst zullen we het dan nog eens overwegen.

Dus als je al zeker weet dat je komt schrijf je dan nu in zodat de party kan doorgaan.

Bij de vorige topic's voor de meeting, was iedereen laaiend enthousiast! Waarom nu nietConfused we hebben nog maar één week, dus mensen.....KOM AAN!!! 

W.i.M    posted on 19-03-2006 17:17
Poster: antwan

Bij de vorige topic's voor de meeting, was iedereen laaiend enthousiast! Waarom nu nietConfused we hebben nog maar één week, dus mensen.....KOM AAN!!! 

Inderdaad...

Ik hoop dat we het nog gaan redden in een week

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Reemz    posted on 20-03-2006 12:26
Voor alle members:

AANMELDEN!

Voor alle niet members:

REGISTREREN EN DAN DIRECT AANMELDEN!

Ook ik snap niet waarom er zo weinig aanmeldingen zijn terwijl er door veel members met veel enthousiasme is gereageerd.

(Neem desnoods je hele familie mee )

greup    posted on 20-03-2006 12:38
Wellicht dat de gemiddelde leeftijd van de forum members een rol speeld in deze... Ik denk dat vele nog flink onder het gezag van hun ouders staan, en daardoor niet de toestemming toegezegt krijgen om zelfstandig naar de duivelse huivelrug van utrecht afte reizen....

Ik mag toch wel hopen dat er snel 20 aanmeldingen bij komen... Anders kunnen we het net zo goed in mijn achtertuin houden

tairip    posted on 20-03-2006 13:17
Ik zal hoogst waarschijlijk ook van de party zijn... ik zal kijken of ik vervoer kan regelen!

Als er vervoer is, is er plek voor 3 man vanaf Groningen - Utrecht! Zonder al te veel omwegen!
DJ-TQ    posted on 20-03-2006 15:48
Misschien kom ik ook wel even langs.
Miss. met Max van Eck en DJ-Martin??

DJMichel    posted on 20-03-2006 19:57
Ik ben bezig met vervoer, nog niks zeker dus... maar ik ga mijn best doen Happy, laughing

Eventueel aanbod van tairip?
User edit by DJMichel on 20-03-2006 @ 20:06:27 (39%)
Lead    posted on 20-03-2006 20:15
Misschien zijn mensen de link kwijt :D

Hier kun je je opgeven !

ps, hier waren al veel meer inschrijvingen.....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 20-03-2006 20:16 (76%)
Reemz    posted on 20-03-2006 20:38
Mensen die in de buurt van Culemborg wonen en die zitten te twijfelen i.v.m. vervoer kunnen mij een PM sturen, ik heb namelijk 3 zitplekken in de auto over....
User edit by Reemz on 20-03-2006 @ 20:38:31 (3%)
Timmerink    posted on 20-03-2006 20:49
Poster: Phenix
Mensen die in de buurt van Culemborg wonen en die zitten te twijfelen i.v.m. vervoer kunnen mij een PM sturen, ik heb namelijk 3 zitplekken in de auto over....

Kijk, goed idee.. ik heb ook 3 plaatsen in mijn auto over ;

De mensen van Hoorn en omstreken (Noord-holland), die kunnen met ons mee!

Stuur me een pm als je mee wilt!

Nvie    posted on 20-03-2006 20:52
We zouden een subsidie moeten krijgen voor al dat ge carpool :P
antwan    posted on 20-03-2006 21:13
Poster: DJMichel
Ik ben bezig met vervoer, nog niks zeker dus... maar ik ga mijn best doen Happy, laughing

Eventueel aanbod van tairip?

Stuur hem één mailtje zou ik zeggen!

DJMichel    posted on 21-03-2006 13:47
Dat gaat wel heel gemakkelijk hier :P Bedankt daarvoor !! Jullie horen van de week of ik meerij. Voor wie is Culemborg het dichtstbij (Phenix <--> Timmerink)?
antwan    posted on 21-03-2006 14:08
Geef je eigen snel op,we hebben nog 4! Dagen!!! (in de topic aanmeldingen!)
User edit by antwan on 21-03-2006 @ 14:10:35 (65%)
DJMichel    posted on 21-03-2006 14:10
Poster: antwan
Geef je eigen snel op,we hebben nog 4! Dagen!!! (in de topic aanmeldingen!)

Voor die tijd weet je het natuurlijk Winking my eye

Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

85 Users online: 17 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 42.702
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.076

DJResource