-knip-
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Martullia    posted on 30-01-2015 21:14

Ik had deze week een topic aangemaakt waarvan lead de titel blijkbaar niet beviel. Dus gaat hij op eigen initiatief de titel wijzigen zonder mijn instemming. Om het in het kort te zeggen bevalt lead niet wat je schrijft heeft hij er geen moeite mee om censuur toe te passen. Blijkbaar is lead voor stander van Noord Koreaanse praktijken. En misschien kan zijn forum-naam beter veranderd worden in Kim Jong Un. Zo maak je nou een forum kapot als je niet meer kunt zeggen wat je wilt. Censuur toepassen in plaats van de discussie aan te gaan blijkt heel normaal op DJR..

Mod edit by W.i.M on 31-01-2015 09:57 (1%)

What do you think about -knip- ??

Vote :   

Essential    posted on 31-01-2015 01:23

Ik kan Lead wel begrijpen het eerste wat ik dacht toen ik dat topic op de homepage zag, was:'Gaan ze DJR sluiten?' Alhoewel ik 100% achter inhoud sta, vond ik de titel wat misleidend.

W.i.M    posted on 31-01-2015 09:42

Poster: Martullia

Ik had deze week een topic aangemaakt waarvan lead de titel blijkbaar niet beviel. Dus gaat hij op eigen initiatief de titel wijzigen zonder mijn instemming. Om het in het kort te zeggen bevalt lead niet wat je schrijft heeft hij er geen moeite mee om censuur toe te passen. Blijkbaar is lead voor stander van Noord Koreaanse praktijken. En misschien kan zijn forum-naam beter veranderd worden in Kim Jong Un. Zo maak je nou een forum kapot als je niet meer kunt zeggen wat je wilt. Censuur toepassen in plaats van de discussie aan te gaan blijkt heel normaal op DJR..

Even voor de duidelijkheid, dit forum is geen democratie om in dezelfde woorden te spreken als Noord Koreaanse praktijken. Als je een overlijdingsbericht plaatst op een site waar beheerders moeite doen om een site in de lucht te houden dan kun je toch wel begrijpen dat zo'n titel niet gewenst is.

edit: En over censuur gesproken, je laatste 2 topics heb ik verwijderd en als je nog zo'n topic plaatst zal ik op de ban knop drukken want jezelf belachelijk maken doe je maar ergens anders.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 31-01-2015 09:45 (21%)
W.i.M    posted on 31-01-2015 09:49

En tussen alle censuur door kunnen we hier doorgaan met discusseren

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

112 Users online: 14 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 26.048
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.633.799