Poster: djlibertystaat wel leeg ook zou ik de site url verplaatsen naar .tk(gratis) en voor je links zou ik ene apparte pagina maken.
je kunt dan bijv. beter nl.tt is ook gratis en je krijgt geen reclame op je site wat je bij tk wel hebt
Poster: djliberty
rapidshere.de
Poster: djmamovind het best een slechte site.wat wil je met je site bereiken? dat mensen je dj booth bewonderen?.... of dat mensen je boeken voor feesten?ik zou het laatste kiezen, daarom heb ik een site(nog wel under construction).mijn site is er voor boekingen en eventuele info over mij en wat ik gedaan heb, zodat mensen weten wat ze boeken en waar ze voor betalen.
bedankt voor de comment ik ben er nog steeds mee bezig alleen wat het eerst was en nu is een groot verschilwil binnekort ook nog boekings info erbij zetten maar wil eerst nog de apparatuur hebben die ervoor nodig is
Poster: djmamoje kan ook huren.je moet de site aantrekkelijk maken voor mensen die eigenlijk niets van dj-en afweten, en alsjouw site meer zegt over jou en je dj carriere maak je een betere kans om gevraagd te worden.want je hebt een site eigenlijk om je te verkopen (soort etalage voor jezelf) en je verkoopt jezelf voor het draaien, omdat je dat graag doet.dus je moet geen foto's van je booth plaatsen maar foto's van waar je gedraaid hebt en eventuele party foto's van je toen je draaide.
oke bedankt ik zal eraan werken
Poster: TimemachineEen supersite
Het enige nadeel vind ik de template; die is zo eenvoudigVoor de rest echt super
wat bedoel je met template? heb er niet zoveel verstand van:P
Poster: Lead
Ik zou alleen die groene tellen niet zo op iedere pagina zetten...
Poster: Djillusion'jaah leuke site.. ziet er netjes,, en heel overzichtelijk uit...Trouwens ik heb een mix via je site gedownload... misschien kun je de link hier op dj resource zetten.. zodat we allemaal onze mening kunnen geven
hee bedankt! heb ook nog ff je reactie gelezen.De mixes staan hier ook online!:pDe bovenste op mijn site is Dj Mr. Baiso - Jumpstyle Mix (part 1)en de onderste is Dj Mr. Baiso - Mixsession 5 alleen die staat op me site onder de naam Dj Mr. Baiso - Feest mix