Dap Audio Club Mate goed geluidssetje?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

soundslike1    posted on 21-01-2015 13:54

Beste dj's  ik ben net nieuw hier en pas begonnen als DJ en ik zou graag van jullie ervaring willen horen met de Dap Audio Club Mate 1. Ik kwam deze tegen op www.jzsound.nl/dap-audio-clubmate-2.html toevallig in de aanbieding en niet al te onbelangrijk hij valt precies in mijn budget, maar nu is mijn vraag is dit setje geschikt voor kleine/middel grote drive-in shows? En hoe zit het met de kwaliteit?

Alvast bedankt voor jullie reactie

Mod edit by Lead on 22-01-2015 09:22 (1%)

What do you think about Dap Audio Club Mate goed geluidssetje? ??

Vote :   

Lead    posted on 22-01-2015 09:25

DAP is niet het merk wat de beste speakers maakt, maar wel een merk wat betaalbare spekaers heeft. Ik ken dezespecifieke set niet, maar 649,- incl voor een powered sub en 2 powered topjes is niet veel geld. Houd er rekening mee dat dit soort waar meestal klinkt naar het geld wat je ervoor hebt uitgegeven.,,

Let the BASS be louder
BP    posted on 22-01-2015 15:41

Ik heb geen ervaring met de Dap set, maar zelf ben ik ook al enige tijd aan het zoeken en kwam voor een vergelijkbaar budget op: http://www.bax-shop.nl/actieve-fullrange/electro-voice-zlx-12p-12-inch-tweeweg-actieve-luidspreker/product-details.html

Ik heb ze nog niet aangeschaft, maar de kwaliteit wordt in de reviews geprezen. Je hebt weliswaar geen sub, maar wel meer power. Iemand enig idee of je met de Electro Voice zlx 12 een beetje bas krijgt, of heb je per se een subwoofer nodig? (bedoeling is draaien op feesten 50-100 man in kleine zaaltjes, genre: alles van funk tot dubstep, van rock tot disco.

UPDATE: De 2 x Electro Voice zlx 12p ondertussen aangeschaft. Nog geen feest gedraaid, maar afgaande op de zeer uiteenlopende reviews op internet kun je feesten van 50-150 hiermee van geluid voorzien (natuurlijk afhankelijk van de zaal, het soort muziek, de doofheid van je publiek). De korte testen (om de buren niet helemaal gek te maken) in huis, laten in elk geval horen dat volume en de basweergave prima in orde zijn. Mooi zuiver geluid, getest met house, disco, rock, reggae, dub en jazz. Zeer mooi afgewerkte kasten met verschillende instellingen en fijnregeling.  

User edit by BP on 02-02-2015 @ 12:10:19 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 3.762 days.
 Post CommentThat would be 125.4 months
or a whopping 10.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

223 Users online: 7 Guests (216 Unknown)
Pages generated today : 37.726
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.477