Poster: Lightzone
tsja , ik ben ook niet helemaal legaal (50/50) , maar ik probeer tenminste...
Ik vind dat ze niet moeten klagen over illegale muziek als ze zoveel geld vragen om te draaien, das echt niet normaal hoeveel die kerels krijgen voor 2 uurtjes. Zelfs van die dj's met maar 1 hit ofzo.
Poster: djmaarten
verder hoorde ik een keer van een jongeren centrum waar ik draai dat ze geld betaalde aan buma ofzo.. om muziek te kunnen draaien..:S weet iemand hier iets van of was die gast die denkt dat die alles weet weer aan het lullen :P
Poster: Francessco
wie draait met gedownloade (zonder licensies via peer-2-peer) en wie is er wel eens gecontroleerd door de Buma ?
ik koop meestal cd's in de winkel en de nummers die ik daarvan goed vind, daar download ik meestal de extended versions van. ok ik weet dat dit niet helemaal legaal is, maarja het is wel beter dan alleen maar illegaal! nee ik ben nog nooit gecontroleerd maar dat komt miss ook omdat ik eiglk (nog) nooit voor groot publiek draai!
oh ja: btw moet ik me zorgen gaan maken over het dj contest waaraan ik binnenkort (als ik door ben) mee ga doen?? reacties please!
Poster: Bastian
Buma = geldklopperij, althans vind ik.
Ik ga bv. liever even langs Fedde Le Grand en geef hem een tientje als dank voor z'n nieuwe plaat:P
Komt geld gelijk goed terecht haha
Poster: cptN
Ik blijf er bij dat ik het nog steeds zwaar kansloos vind als je met gedownloade muziek draait op een feest. Als je een liefhebber bent van muziek en helemaal als je ergens gaat draaien en er zelf nog aan verdient, moet je er zelf ook maar in investeren.
Ik doelde ook op illegaal gedownloade muziek vandaar de 'rant' over het investeren
Poster: peterdv
Je vindt hier het bestand met alle info die ik kreeg van Buma: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/