Poster: ChiellianvanWhodJa, klopt het is vaak anders dat ik draai dan (in gedachte had) ik WOU draaien!En het is maar wat het publiek weer wil.wat ook erg irritant is dat er altijd van die koters zijn die denken ja nu kan die dit en dat wel ff draaien.MAG DIT NUMMER EROP (staan ze in een rijtje) KAN DAT NUMMER OOK NOG ZOje weet het wel en ja dan krijg je iets anders dan je verw8e te draaien.er komen 10talle stylen dan wel voorbij op een avond(ben je dan nog dj?)
sluit ik me ook helemaal bij aan
Poster: ChiellianvanWhod
En nog een probleem ik heb dan zoveel nummers en heb er zoveel in me hoofd om te gaan draaien, dat ik niet meer weet wat ik moet gaan draaien.
Maak je dan van te voren een soort van (track)lijstje wat je wil gaan draaien?
Poster: Djillusion
Poster: ChiellianvanWhodEn dat ik dan veel nummers in me ged8e heb vind ik tog wel een probleem ik bedoel niet dat ik dan van maar een style iets in ged8e heb nee dan zijn het zoveel nummers die ik op dat moment gewoon mooi vind, zoalsik al zei ik ben niet van een bepaalde style! en dat werkt nadelig dat je zoveel leuks weet om te draaien dat je dat ook allemaal door elkaar gaat draaien ofzo.
Ik heb ook vaak dat ik vet veel nummers weet...:p maa ik kan ze nooit allemaal draaien.. daarom zoek ik de leukste op
Poster: ChiellianvanWhodJa, klopt het is vaak anders dat ik draai dan (in gedachte had) ik WOU draaien!En het is maar wat het publiek weer wil.wat ook erg irritant is dat er altijd van die koters zijn die denken ja nu kan die dit en dat wel ff draaien.MAG DIT NUMMER EROP (staan ze in een rijtje) KAN DAT NUMMER OOK NOG ZOje weet het wel en ja dan krijg je iets anders dan je verw8e te draaien.er komen 10talle stylen dan wel voorbij op een avond(ben je dan nog dj?)
Poster: ChiellianvanWhodJa, klopt het is vaak anders dat ik draai dan (in gedachte had) ik WOU draaien!En het is maar wat het publiek weer wil.yep eens, maar jij staat er om je publiek tevermaken dus houd je rekeningmet wat hun willen horener komen 10talle stylen dan wel voorbij op een avond(ben je dan nog dj?)
ben je dan nog dj?...... beetje foute vraag....volgens mij ben je juist dj als je meerdere stylen kan mixen....de meeste mensen kunnen wel tot 4 tellen dus 1 style als house(maakt niet zoveel uit of dat nou club / jump of hardstyle is..)moet toch wel lukken als je jezelf dj noemt
edit: oja dan nog wat ik zelf draai..
ik begin een beetje met vocal achtige club, kijk waar mensen op reageren
en wissel af in zowat alle stylen (ehh de op dit moment populaire style dan)
nou draai ik in een feest/ dance achtig cafe, dus gaat het er om dat mensen het
naar hun zin hebben...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.