Muziek Database
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FlorisAdema    posted on 27-12-2014 00:14

Hallo allemaal,

het er is al weer lang geleden dat ik op dit forum online ben geweest dus zal mijzelf nog eens voorstellen. 

Mijn naam is Floris Adema aka DJ Floris, ik ben 15 jaar en woon in Utrecht.

ik draai nu sinds ongeveer een jaar voor FC Utrecht. Dit is altijd top 40/EDM. 

Nu wil ik mij voorbereiden op aankomende evenementen door mijn database weer op te zetten (ja had er 1 maar laptop ging dood). Zo ben ik wel thuis in house trance dance EDM en top 40 maar eigenlijk niet in andere stijlen en daarom raadpleeg ik jullie. Zo ben ik op zoek naar Nederlandstalig jazz 80 90 00 enz. Ik hoop dat jullie mij een beetje hierin kunnen helpen door bijv. Een tracklist of wat namen of misschien wel een compleet archief. Hopelijk willen jullie een 15 jarige DJ een beetje helpen in zijn muziek loopbaan want ik vind dat het nog steeds gaat om de muziek en niet om de gear. Kijk ook gerust eens op mijn website.Www.florisadema.nl

Grt,

Floris

Florisadema.nl

Music is the way to inspire

What do you think about Muziek Database ??

Vote :   
Yorick    posted on 27-12-2014 13:15

Gewoon googelen naar verzamel cd's en daar de tracklist van bekijken.

MarcoMartinez    posted on 27-12-2014 21:11

In 70's,80&90's best of cd's in iTunes eens luisteren. Of koop alle danceclassic gold albums dan heb je ook al een hoop. Zo gewoon even verder zoeken. Ik kan je wel een lijst gaan geven met honderden nr's maar ik denk dat je zelf moet uitvinden wat er voor jou en je publiek werkt.

dat is ook deel vd hobby

www.djmarcomartinez.com

This is an old Topic

No new postings for 3.789 days.
 Post CommentThat would be 126.3 months
or a whopping 10.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

166 Users online: 21 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 8.935
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.681.887