Hee mensen.
Na lang niet actief te zijn geweest op dit forum, vond ik het toch weer eens tijd om iets erop te zetten en wel over pioneer zijn top segment speler: de cdj nexus.
ik heb een maand terug 2 spelers aangeschaft bij een winkel, en bij thuiskomst zag ik dat de achterkant van de schermen ( waar het pioneer logo staat) helemaal volzat met krassen. Het rare was, de krassen waren identiek aan de 2e speler. Ook zaten ze er niet op, maar erin. Ik dus naar de winkel gebeld en mocht dag erna terugkomen. In de winkel wat dozen opengemaakt en jahoor, die hhadden het ook.
de verkoper zei dat ik ovr een maand terug moest komen omdat de nieuwe levering het niet had dacht die. Ik dus gister terug naar de winkel, wat spelers bekeken, en ze hadden het wecerom allemaal weer. Ik heb toen maar genoegen genomen met de krassen en de winkel is mij wat tegemoet gekomen met een cadeaubon. Superservice dus.
Zo precies als ik ben, ben ik eigenlijk niet tevreden. Bij thuiskomst zag ik zelfs dat 1 van de spelers kleine hapjes in het plastic had zitten, wat niet moet kunnen in dat prijssegment. Ik ben benieuwd hoe deze kwestie op is te lossen want vind dit toch wel erg beschamend van het bekende merk..
Als je niet tevreden bent moet je geen cadeaubonnen ter compensatie accepteren . Nu heb je echt helemaal geen poot meer om op te staan.
De cadeaubonnen staan niet op mijn naam. Ik kan ze dus zo teruggeven.
Het gaat er niet om of de bonnen op jouw naam staan. Het gaat erom dat jij een vorm van compensatie hebt geaccepteerd.
Dat klopt maar dat was voor de kleine minimale krasjes op de achterkant. Daar kan ik ook mee leven en vind ik niet meer zo heel erg aangezien alle spelers dat blijkbaar hebben. Maar er is 1 speler die heeft zelfs hele hapjes in het plastic en dat vind ik toch iets te gek. Ik vraag me dan ook af hoe dit heeft kunnen gebeuren bij pioneer. Kijk de winkel vind het waarschijnlijk ook geen probleem als ik die omruil voor een model dat alleen maar kleine krasjes heeft en geen hapjes in het plastic, ik heb dit topic vooral aangemaakt omdat ik het erg slecht vind van pioneer zelf. Zeker voor die prijs.
edit: hier mag wel een slotje op. Sorry voor mijn gemekker.
Wellicht zijn de 'hapjes' veroorzaakt tijdens productie. Zonder foto is het voor anderen lastig te beoordelen of iets wel of niet acceptable is....
Als een winkel je iets aanbiedt als vergoeding voor een situatie waarin jij je niet goed voelt kun je daarna lastig nog een keer terug gaan. De winkel heeft je immers een tegemoedkoming gedaan.
Maar ik ga er vanuit dat deze issue niet niet meer speelt en je kunt genieten van je speleres. Aan het einde van de rit, als de beschadigingen niet op de bovenkant zitten lijkt het leed me te overzien toch?
Sorry hoor, maar ik zou er totaal geen moeite mee hebben. Het zijn en blijven gebruiksvoorwerpen.
Of het nou d'r in zit of later d'r op komt haalt mij niet uit...
Poster: Yorick
Sorry hoor, maar ik zou er totaal geen moeite mee hebben. Het zijn en blijven gebruiksvoorwerpen.
Of het nou d'r in zit of later d'r op komt haalt mij niet uit...
Het zijn zeker gebruiksvoorwerpen, maar de behuizing die flink is beschadigd hoef je echt niet te accepteren. Als je die dingen ooit wil doorverkopen heeft dat enorme invloed op de prijs.
Daarnaast zijn dit apparaten van 1700 euro per stuk!!!!!!!!!!!! Daar mag je gewoon een apparaat verwachten dat in perfecte staat is. Of vind je het ook niet erg als op je nieuwe macbook van 2000 euro wat krassen zitten? Nee precies, dat dacht ik al
pcies, nieuw uit doos = GEEN ENKEL krasje, deukje etc. Niet op een apparaat van 50 euro, en zeker niet bij iets van 1700 euro.
Ben nu toch wel benieuwd naar die 'hapjes'
Ja, foto!!!