Wavstock update; het bekijken van waveforms
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

wavstock    posted on 03-12-2014 19:53

Hi,

Een tijdje geleden introduceerde ik mijn sample platform Wavstock (www.wavstock.com) Via deze website is het mogelijk samples te uploaden, streamen en te downloaden. De samples zijn afkomstig van de gebruikers zelf.

Sinds vandaag is het mogelijk om de waveform van samples te bekijken. Soms kan het handig zijn om bijvoorbeeld eerst de waveform te bekijken van een kick voordat je hem gaat gebruiken.

Ik zou zeggen neem even een kijkje Thumbs Up

What do you think about Wavstock update; het bekijken van waveforms ??

Vote :   

Essential    posted on 03-12-2014 21:29

Ik kan geen waveform zien in mijn Google Chrome.

wavstock    posted on 03-12-2014 22:51

Bij elke sample in het rijtje staat een link genaamd waveform. Als je daarop klik dan opent zich een nieuwe pagina. Het laden van de form duurt een a 2 seconden. Als de waveform niet verschijnt moet je even op de refresh knop klikken. Kan ook soms zijn dat je een paar keer op de refresh knop moet klikken.

User edit by wavstock on 03-12-2014 @ 22:52:31 (30%)
Lead    posted on 04-12-2014 16:29

De waveforms zien er modern uit en lijken behoorlijk accuraat te zijn. Je moet inderdaad op de knop 'Waveform' drukken om hem te zien.

Kan wel begrijpen dat je niet bij iedere pagina load alle waveforms oplaadt.

Is het geen idee om je serverload te verminderen door de waveforms als plaatjes op te slaan zodat je ze maar 1 keer hoeft te generen ? Als een sample is geupload zal de waveform niet meer veranderen.

Let the BASS be louder
Essential    posted on 04-12-2014 21:20

Ow, excuses, zeer handig!

Lead    posted on 05-12-2014 02:22

hehe, kun jij niets aan doen... zo werkt het nu, was tipje voor wavstock. Dat soort dingen hebben we wel geleerd bij het maken van DJR

Let the BASS be louder
wavstock    posted on 06-12-2014 14:57

Bedankt voor de tip! Even kijken hoe ik dat ga uitwerken.

This is an old Topic

No new postings for 3.810 days.
 Post CommentThat would be 127 months
or a whopping 10.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 13 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 21.067
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.694.019