Hi,
Een tijdje geleden introduceerde ik mijn sample platform Wavstock (www.wavstock.com) Via deze website is het mogelijk samples te uploaden, streamen en te downloaden. De samples zijn afkomstig van de gebruikers zelf.
Sinds vandaag is het mogelijk om de waveform van samples te bekijken. Soms kan het handig zijn om bijvoorbeeld eerst de waveform te bekijken van een kick voordat je hem gaat gebruiken.
Ik zou zeggen neem even een kijkje
Ik kan geen waveform zien in mijn Google Chrome.
Bij elke sample in het rijtje staat een link genaamd waveform. Als je daarop klik dan opent zich een nieuwe pagina. Het laden van de form duurt een a 2 seconden. Als de waveform niet verschijnt moet je even op de refresh knop klikken. Kan ook soms zijn dat je een paar keer op de refresh knop moet klikken.
De waveforms zien er modern uit en lijken behoorlijk accuraat te zijn. Je moet inderdaad op de knop 'Waveform' drukken om hem te zien.
Kan wel begrijpen dat je niet bij iedere pagina load alle waveforms oplaadt.
Is het geen idee om je serverload te verminderen door de waveforms als plaatjes op te slaan zodat je ze maar 1 keer hoeft te generen ? Als een sample is geupload zal de waveform niet meer veranderen.
Ow, excuses, zeer handig!
hehe, kun jij niets aan doen... zo werkt het nu, was tipje voor wavstock. Dat soort dingen hebben we wel geleerd bij het maken van DJR
Bedankt voor de tip! Even kijken hoe ik dat ga uitwerken.