shoutcast en internetradio
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

diddy    posted on 09-03-2006 22:10
Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig met een server op shoutcast radio en speel dus zo dj op internat radio via winamp.Nu zit ik met het probleem dat er al zoveel radiostations op winamp zij dat er niet veel luisteraars meer komen opdagen.Weet iemand daar soms een middel voor?(dus voor meer luisteraars te trekken).Of  iets anders voor internet radio mee uit te zenden?Ik draai er nu constant techno,trance,hardstyle,hardcore en zo op, maar ben je niet beter met andere muziek style voor internet radio?

What do you think about shoutcast en internetradio ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 09-03-2006 22:56
Tis idd vrij lastig om veel luisteraars te krijgen... maar een goede website en een interactief programma helpt veel...
Lead    posted on 10-03-2006 00:13
Je post hier in het [SPAM] Your site....

Dus gooi een link neer, meld je uitzendtijden en wie weet Winking my eye
Let the BASS be louder
the-melody    posted on 10-03-2006 12:53
kben wel eens geintreseerd hoorWinking my eye geef een url en tijd en kzal eens luisteren:d
_ruud_    posted on 10-03-2006 12:57
Poster: djliberty
kben wel eens geintreseerd hoorWinking my eye geef een url en tijd en kzal eens luisteren:d

me too Happy, laughing thafox (member) heeft een eigen site en een keertje ging ik er kijken en toen was ie ook aan het draaien (was live) ik weet niet hoe hij het doet dat moet je dan ff aan hem vragen in pm ofzo

succes met je radioshow verder Happy, laughing

CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 10-03-2006 @ 12:58:24 (5%)
JayK    posted on 10-03-2006 15:16
Je moet zorgen dat je baners en links op veel bezochte party websites krijgt vaak moet je hiervoor wel betaalen maar je kan proberen deals te maken dat je reclame voor hun maakt en links en banners trug plaatst voor ze.
WardO    posted on 05-05-2006 15:52
En dit keer is het magische toverwoord: "Heel veel promotie"

Succes

MoXeGy    posted on 05-05-2006 18:45
een player op je website zetten helpt ook, voor de rest op het begin veel verzoekjes draaie en "bekende" dj's regelen die een keer op je stream willen draaien.
(heb ervaring, draai ook voor een internetradio, zie men zig Winking my eye )
User edit by MoXeGy on 05-05-2006 @ 18:46:12 (100%)
happymartinos    posted on 26-05-2006 21:05
manieren om je radiozender te promoten zijn ....uh een hoop

*schrijf bloggers aan
*schrijf lokale kranten aan
*zet in elke post van jezelf de radiolink
*ga forums af
*vraag anderen hetzelfde te doen Winking my eye

Tips voor je shoutcast kunnen nog de titel en omschrijving zijn. Als je veel live mixt en mensen komen daar op af. Probeer dit dan in je titel te stoppen Happy, laughing

veel plezier met je station Happy, laughing

Love and Peace

Happymartinos

www.prepartyradio.com
phoz    posted on 30-05-2006 18:45
eerst en vooral contacteer sabam voor te zien wat je moet betalen als je als hierboven gaat doen, verder gebruik sam 2 broadcaster, veel beter dan winamp

This is an old Topic

No new postings for 6.949 days.
 Post CommentThat would be 231.6 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 7 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 3.434
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.557.686