Opnieuw voorstellen.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Melancholie    posted on 20-11-2014 01:27

Mijn naam is Steffen Meijer en ik woon in Veendam. Ben 32 jaar oud en heb niets anders gedaan dan jaren lang muziek volgen en het ontrafelen waarom iets een hit kan worden of niet! Mijn bronnen die ik gebruik zijn live speellijsten van wat er op de radio gedraaid wordt en alle nieuwe releases die uitgebracht worden.

Mijn expertise ligt absoluut op het visuele gedeelte en kan geen website of iets vinden wat bij mijn wensen aansluit. Maar wetende dat hier een bak aan kennis is, wil ik opnieuw beginnen. En daarbij moet ik meer van mij laten zien, wat mij heel veel moeite kost. Dit omdat ik mij zo lang heb verborgen en verschuild totdat mijn verstand het bijna begon te begeven. 

IK

Heel snel wil ik kernwoorden toevoegen die van toepassing zijn op wat er gaat komen of welk thema speelt, het maakt het ook zeer ongunstig omdat dit een expertise is. Voor mij zou het toevoegen van een nummer vanzelfsprekend zijn en ga er vanuit dat een ander het dan begrijpt. Dit moet ik mij absoluut afleren, en hier beter mee omgaan. Loop veel te vaak (altijd) vooruit van wat er nog komen moet. Dit resulteerde in videoclips die vrijwel niet te bevatten zijn voor een ander zonder duidelijke uitleg. Mijn smaak is in deze niet bepalend, en ga slechts af op dat wat nu van toepassing is of gaat komen. 

What do you think about Opnieuw voorstellen. ??

Vote :   

Melancholie    posted on 20-11-2014 03:25

Het onmogelijke is zojuist op een wijze waar geworden dat ik het niet goed kan verwoorden, maar een vj heeft contact met mij opgenomen!!!!!

Bedankt!!!!!!

This is an old Topic

No new postings for 3.825 days.
 Post CommentThat would be 127.5 months
or a whopping 10.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

193 Users online: 12 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 37.476
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.227