Ik zit al lang op dit forum, maar zo belabberd als het nu is, dat is het nog nooit geweest. De frontpage staat vol met rotzooi. De afgelopen maand(en) was telkens 10 a 25 % van de berichten op de hoofdpagina spam, al dan niet met een slotje erop. En telkens die slotjes halen ook weinig uit, want daarmee is het niet uit het zicht en is de site nog steeds een zooitje.
Wordt deze site nog serieus bijgehouden of kan ik beter op zoek naar een ander forum? Het lijkt erop dat veel mensen die vraag niet hardop hebben gesteld en gewoon vertrokken zijn. Schoon de boel op en haal die rotzooi berichten helemaal weg. En beter nog, voorkom dat ze er überhaubt komen te staan, want het is de doodsteek van de site.
Poster: Lead
ik zoek altijd alleen de eerste 2-3 tracks uit, .....
Dat doe ik inderdaad ook.
Ik plan ook nooit een hele set, want dat kan ook niet, maar ik weet wel welke tracks ik moet kiezen om een stapje hoger te gaan in een set.
Platenkennis vindt ik daarom net zo belangrijk als platenkeus!!
Daar heb je helemaal gelijk in Rick, ik doe t ook ongeveer zo!
Zo hoord het ook.
Poster: Dyno
Platenkennis vindt ik daarom net zo belangrijk als platenkeus!!
Helemaal mee eens!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.