pop-up
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferry    posted on 09-03-2006 11:18
Mensen, ik heb ff een vraagje, heb m'n site gemaakt met dreamweaver, en ik wil een muziekje op mn site.
Ik wil dit met een pop-up maakt mij uit, want mijn site is opgebouwd in html, dus iedere keer als er een nieuwe pagina geladen wordt, start die muziekspeler overnieuw... heb daar geen zin in, dus wil ik het met een knop in mn menu/pop-up  een muziek speler laten openen.
Welk html script moet ik hiervoor gebruiken zodat het werktConfused
Ik heb 3 html pagina's geschreven/gelinkt, maar dan heb je geen muziek als je over mn site surft....
En misschien als je erg handig bent, kun je missch de compleet ingevulde script naar me mailen?
bvd!
www.ferry-g.nl

What do you think about pop-up ??

Vote :   

Lead    posted on 09-03-2006 12:18
Je zou een scriptje kunnen schrijven wat geluid produceert.

De link kun je dan gewoon in HTML < a href.. tartget='_blank'> geveb zodat die link(pagina) in een nieuw window wordt geopend. Ik heb geen voorbeeldje voor je, want ik hou zelf niet zo van geluid op een website Winking my eye
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 10-03-2006 00:55
hmm... geluid direct als je de webpage opent zal mensen wel een beetje afschrikken.. Voorbeeld.. Jij ben lekker rustig aan het surfen.. opent een web page  en in eens beginnen je luidsprekers te schreeuwen..

Je schrikt je kapot..

Off topic..  :  Leuke Banners lead.. maar Kinderen Klikken graag Link naar het Bijbelgenootschap ? :S ? :S ??

wat heefd dit met Deejaying te maken :S:S:S:S:S Confused?

On topic >

GreetsZ!

Blast    posted on 29-04-2006 13:20
plugin misschien een idee?

Ik heb ook dreamweaver. Wat ik zou doen is, zoals lead zegt eerst een link maken met een pop-up

Muziek (die links zijn bedacht)

en zodra die pagina (muziekpopup.html) geopend word, dan moet je op die pagina een plugin zetten. Dit kan met dreamweaver heel makkelijk, je gaat naar insert/invoegen -> media -> plugin. Met plugin kan je een soort (windows) mediaplayer op je site zetten, waarmee je de muziek stop/pauze/play kan zetten.

Mod edit by Lead on 11-09-2008 10:37 (32%)
the-melody    posted on 29-04-2006 13:23
to blast ben dit ook aan het doen, is dit een html code?
Lead    posted on 29-04-2006 13:54
Je maakt een scriptje/pakt een stukje coding ergens vandaan wat geluid produceert.

Sla het bestand op als .html of .php in een map op je site (voorbeeld: muziek.html).

Maak een link

<a href='link_to_muziek.html' target ='_blank'>Klik voor muziek</a>

2 Blast : het is trouwens target ='_blank' met een K (en geen c) Winking my eye
Let the BASS be louder
Blast    posted on 30-04-2006 10:21
Poster: Lead
k">Klik voor muziek

2 Blast : het is trouwens target ='_blank' met een K (en geen c) Winking my eye

Bij mijn dreamweaver kan het ook met een c

@ Liberti, ja ik ben op het moment dit ook aan het doen. Die link is gewoon puur HTML, en dreamweaver kan ook HTML zijn, want bij dreamweaver kan je instellen wat je wilt. Oh en die plugin, das eigelijk ook html, want zo'n code kan je gewoon van 't internet plukken.

This is an old Topic

No new postings for 6.952 days.
 Post CommentThat would be 231.7 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

142 Users online: 32 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 60.917
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.869