nieuwe feedback winkel (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 08-03-2006 15:45
feedback heeft onlangs in eindhoven conijn overgenomen en er een feedback winkel van gemaakt.

dus voor iedreen in de regio eindhoven.

Feedback Eindhoven
Generaal Bothastraat 3
5642 NJ Eindhoven

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag:
10.00 - 18.00

Zaterdag:
10.00 - 17.00

Geen Koopavond

www.moonentertainment.nl

What do you think about nieuwe feedback winkel ??

Vote :   

Vinnyo    posted on 17-08-2011 20:13
Poster: Mikeyy-V
Ben vandaag in Feedback Eindhoven geweest. Tijdje rondgelopen, je mag gewoon alles uittesten. Ik vond het juist supermooi ingericht met vooral die gitaren enz. Ik werd enorm goed geholpen! Voor KRK speakers speelden ze mijn CD af die ik had meegenomen en gingen ze de hele tijd overschakelen naar anderen.. Ze gaven ook aan wat goede alternatieven waren. Ze hadden wel degelijk verstand waar ze over praatten. Bij de DJ Gear werd ik ook geholpen door een vriendelijke man, die zelf ook draaide. Liet me ook nog even HDJ 1000 en HDJ 500 vergelijken. Alles wat ik wou kon gewoon. Het is alleen redelijk duur, maar ik was niet echt van plan om daar te gaan kopen.

Ja en dit topic is al 5 jaar oud..
Aziaat    posted on 17-08-2011 20:16
Vind ik niet zo heel erg eigenlijk.
In 5 jaar tijd kan een winkel serieus wat veranderen en nu weten we tenminste dat de service nog steeds goed is.
MichaelMiller    posted on 17-08-2011 20:51
@Vinnyo Lijkt alsof je die reactie neerzet gewoon puur om even negatief te doen. Had ik een nieuw topic aangemaakt, dan had je waarschijnlijk zitten zeuren dat ik de 'search' knop moet gebruiken en dat er al een topic over is.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
mrmagix    posted on 17-08-2011 21:20
Allebei een paar goede punten, ook allebei fout.

Vinnyo had inderdaad niet zo moeten reageren.
Anderzijds, Mikeyy-V had beter moeten zoeken. Dan had hij op het algemeen ShopSurvey forum uitgekomen.
Even voortklikken en dan kwam je op de pagina van Feedback Eindhoven zelf uit Happy, laughing. Hier kan je je mening geven zoals jij hebt gedaan op de vorige pagina.

Iedereen heeft een fout gemaakt, zelfs ik, want ik ga off-topic. Laat het dan bij deze terug vriendjes worden? Happy, laughing Het heeft geen nut om zo'n dingen te argumenteren.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
MichaelMiller    posted on 17-08-2011 22:46
Thx mrmagix. Heb het nu bij ShopSurvey geplaatst. Ik mag hem nog steeds wel hoor, heb aantal goede posts van hem gezien, maar vond het alleen flauw om zo'n reactie te plaatsen, al helemaal omdat zo'n winkel dus na 5 jaar heel anders kan zijn, zoals Aziaat zegt. Dus it's okay by me.
www.facebook.com/michaelmillerofficial

This is an old Topic

No new postings for 5.014 days.
 Post CommentThat would be 167.1 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

152 Users online: 14 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 85.643
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.017