nieuwe feedback winkel (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 08-03-2006 15:45
feedback heeft onlangs in eindhoven conijn overgenomen en er een feedback winkel van gemaakt.

dus voor iedreen in de regio eindhoven.

Feedback Eindhoven
Generaal Bothastraat 3
5642 NJ Eindhoven

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag:
10.00 - 18.00

Zaterdag:
10.00 - 17.00

Geen Koopavond

www.moonentertainment.nl

What do you think about nieuwe feedback winkel ??

Vote :   

greup    posted on 08-03-2006 17:01
Hoe is de winkel ingericht? Is het a la feedback utrecht ? ( dus alles op elkaar, amper ruimte weinig dj materiaal, en vooral veel gitaren)

Of het is al meer iets als rotterdam....

_Ivan_    posted on 08-03-2006 17:04
dj stunter zit in eindhoven helemaal naartoe gereden nog voor geen 2 m2 aan dj apparatuur... k'hoop dat feedback meer heeft :D
Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 08-06-2006 03:06
In reactie op dit topic, Ik ben op de opening geweest van de zaak. In vergelijking tot Conijn, zoals het eerste heette, is het flink verbouwd en is het een echte feedback winkel geworden.
De DJ afdeling was nog niet helemaal ingericht, maar die is nu zeker op orde.

Behalve DJgear hebben zo ook veel Pro audio en muziek instrumenten... Je bent wel even zoet als je een rondje loopt.
Let the BASS be louder
_Ivan_    posted on 08-06-2006 07:54
Dan ga zaterdag eens even kijken....
Feel&.Celebrate.Life!
BillyArd    posted on 08-06-2006 12:58
Mooie grote winkel is het geworden .
Nu nog hopen dat ze het personeel wat interesse hebben bijgebracht !
want daar werken vaak gasten die echt nergens antwoord op kunnen geven !
Happy, laughing
vasch    posted on 08-06-2006 18:14
Ik heb het idee dat dj gear er een beetje bijzaak is. Het gaat voornamelijk om de instrumenten en de pa. Denk ook dat ze daar meer verstand van hebben. Ik kan me vergissen, maar uit ervaring is niet gebleken dat dj gear er heel belangrijk gevonden wordt. Ze hebben momenteel echter wel vanalles staan, dus genoeg te om zelf te proberen.
Lead    posted on 08-06-2006 18:21
Ik ken de jongens die daar staan en de meeste hebben er echt wel verstand van. Er zitten een paar jongens op die DJ afdeling die zelf ook draaien...

Bij feedback als winkel is DJ gear niet hun hoofdactiviteit. Maar ze hebben er veel staan, je kunt uitproberen en je wordt vriendelijk geholpen...

Of heb jij er slechte ervaringen Vasch?
Let the BASS be louder
greup    posted on 09-06-2006 01:02
Ikke wel, Ga eens daar naar toe om info te vragen over scanners ect. In r'dam krijg je bij alles het zelfde antwoord "ja dat is wel een leuke ja" verder weten ze naast de prijs en het aantal kanalen niets.
En om nou te zeggen dat ik erg vriendelijk geholpen werd.....

Het is helaas in feedback echt afhankelijk van de verkoper
Lead    posted on 09-06-2006 02:12
Dat is zeker waar... maar er zullen altijd 2 soorten verkopers rondlopen :D

Let the BASS be louder
vasch    posted on 09-06-2006 02:28
Slechte ervaringen heb ik er op zich niet zo, behalve wat ik in andere topic's heb gesteld: dat mijn nuo 5 zo ontzettend lang weg is al. Mijn (slechte) ervaringen zijn meer bij conijn muziek dan bij feedback. Maar goed, omdat het over feedback gaat:
* mixer lang weg zonder iets te horen
* als ik bel krijg ik te horen dat ze "er mee bezig zijn"
* als ik weer bel (gaat steeds ruim een week over) krijg ik te horen "dat ik toch had gezegd dat we terug zouden bellen". Niet waarom het lang duurt of wat de oplossing is. Ik vind het gewoon jammer dat ze je het idee geven dat je niet zo moet zeuren en dat je maar af moet wachten.

MAAR!!
Nadat ik iemand anders aan de lijn heb gehad stond er en ineens een nuo klaar en zou hij haarfijn gaan uitzoeken waarom het zo lang duurde. Dus wat dat betreft is het weer wat positiever. Ik kan nu vooruit met een leen nuo en we wachten maar af. Het is jammer dat het zo niet meteen is gegaan, maar het is nu goed opgelost.

Dus idd 2 soorten verkopers: 1 die je het idee geven dat je maar loopt te zeuren en 2 die een oplossing zoeken in bijv. een leen apparaat  en gaan uitzoeken hoe het zit. Feit blijft wel dat feedback eindhoven veel spullen heeft staan die je kunt proberen.
vasch    posted on 09-06-2006 02:32
PS. wat ik al zei over vriendelijk helpen en kennis over apparatuur heb ik slechte ervaringen bij conijn muziek (de zaak die door feedback is overgenomen) en dat was verre van goed. Maar ik kan niet beoordelen in hoeverre feedback hier nu nog mee te maken heeft en ik wil feedback er daarom zeker niet op aanspreken of beoordelen.
BillyArd    posted on 09-06-2006 09:12
Feedback heeft de laatste 1,5 jaar 3 keer spullen voor mij verkeerd besteld , daarbij hebben ze me ook nog 4 keer voor jan met de korte achternaam laten rijden naar hun winkel.
ook hebben ze niet juiste info gegeven over een importeur , waarop ik de importeur belde , die vervolgens terecht pislink was op feedback
en klap op de vuurpijl was wel dat ik een product ging halen nadat ik daar 3 keer over had gebeld en dat toen ik ter plaatse was het product niet mee kon nemen.
als je dan vraagt aan de totaal niet geinteresseerde verkoper dioe ondertussen met een bassgitaar en rode stony oogjes een beetje op zijn bas staat te pielen hoe dat kan is het antwoord ................ja uhhh duhh weet ik niet , ..............
yeahh keep on spacing dacht ik toen , en de eerst volgende gedachte ............wat een loser.
Gewooon door de manier van te woord staan , niet eens om het feit dat hij door dat hij teveel blowde de boel totaal door elkaar had gehaald.
Maar ja whatever , ze zijn wel vaak goedkoop.
ik was daar trouwens helemaal niet voor dj gear , maar voor pro audio !

Oh ja nog een mooie :een verkoper die een Fatar studio logic gewogen keyboard afraad hahahahaha , dat zijn de beste klavieren in midi land die er zijn .
toen ik vroeg waarom , zei hij :omdat je door dat ding je computer de hele tijd opnieuw moet opstarten ........................

nou toen had ik echt iets van neem ontslag ofzo.
dit is trouwens allemaal feedback Utrecht !
greup    posted on 09-06-2006 10:10
o god ja, heb welleens 2 stuks  licht effecten ter reparatie opgestuurd daar. ben ze verdomme 2 maanden kwijt geweest! zonder dat ze zelf ook maar 1 keer gebeld hebben om te zeggen dat het wat langer duurde dan 2tot 4 weken.

Utrecht is misschien wel de slechtste van alle 4. Nooit is er wat op voorraad, en als je vraag om een stukje redelijke speakon, voor een redelijke prijs om dat het toch maar voor je monitor setje is, en krijg je speakon voor 80 euro per 10 meter......
" ja die andere speakon soorten zijn niet zo goed, ik zou deze nemen" als je dan vervolgens vraag of hij die andere TOCH even wilt pakken " mmm ja die heb ik niet meer meneer.." 

vasch    posted on 15-07-2006 00:46
Gisteren werd ik dan eindelijk gebeld door Feedback eindhoven met de mededeling dat m'n mixer klaar was. Na 2,5 maand dus. Ik was inmiddels dus al niet meer zo'n fan van feedback. Mixer vandaag gehaald: zit er ongeveer een laag stof op van een centimeter dik die er amper nog af te krijgen is. En thuis bleek dat er helemaal niks is verholpen. Kwaal is nog steeds precies hetzelfde aanwezig. Dus weer gebeld, krijg ik als klap op de vuurpijl te horen dat ik geluk heb dat ik geen rekening heb meegekregen. Mixer is gewoon binnen de garantie kapot gegaan. Krijg ik te horen dat dat wel waar is maar dat ik toch niet moet klagen omdat het me niks heeft gekost. Er was al een tijd niks meer in dit topic geplaatst, maar ik kon het niet laten om dit te posten.

greup    posted on 15-07-2006 02:17
Heeft natuurlijk ook met de serves van het product zelf te maken. Was het een product van highlicht of moet ik denken aan de hogere producten als martin, pioneer, denon...

de reparaties worden niet door hun uitgevoerd doorgaans, maar gewoon door een servescenter van het "merk"

Natuurlijk is de opmerking achteraf "je mag blij zijn dat je geen rekening hebt " beneden alle pijl!!

maar zoals al eerder gezegt, de verkopers daar zijn vaak stoned en super onsociaal.

vasch    posted on 15-07-2006 14:17
Snap wel dat ze in de winkel er misschien ook niet alles aan kunnen doen. Maar de manier van te woord staan en het continu voor de gek houden ben ik wel beu.
DJ-Emotion    posted on 15-07-2006 16:15
Feedback is toch een dealer?  ....
vasch    posted on 15-07-2006 22:45
Ja..Confused Wat bedoel je daar precies mee.
Twello    posted on 16-07-2006 11:26
marum misschien een beetje off topic maar komen jullie wel is bij feedback apeldoorn voor je dj gear?

want ik vroeg me af of ik daar ook wat dingetjes kon uitproberen enzo...
Lead    posted on 16-07-2006 11:47
Nog nooit geweest in Apeldoorn.

Utrecht is klein, Rotterdam is groot, net als Eindhoven.... Bij de laatste 2 kun je zeker het een en ander uitproberen. Bij de andere Feedbacks weet ik niet Confused
Let the BASS be louder
Twello    posted on 16-07-2006 11:57
rotterdam en eindhoven zijn helaas een beetje ver weg apeldoorn is naast de deur dus ik ga er dinsdag even heen...

EDIT: of zijn ze ook open op maandag?
User edit by Twello on 16-07-2006 @ 11:58:11 (34%)
BillyArd    posted on 17-07-2006 09:10
2 Vasch: als ik jou was zou ik gewoon even de importeur bellen en het verhaal vertellen.
Ik heb dat toen ook gedaan omdat ik feedback echt ff zat was !
en dan komen ze echt ineens heel snel in actie bij feedback.
De importeur belt feedback dan natuurllijk pissig op omdat ze dit soport service niet kunnen hebben voor hun product, dat is natuurlijk altijd slechte reclame !

succes en laat niet over je heenlopen door die mensen !
BillyArd    posted on 17-07-2006 09:11
2 twello :maandag is feedback gesloten dacht ik !
Happy, laughing
vasch    posted on 17-07-2006 21:44
Bedankt voor de tip BillyArd! Dat ga ik maar eens doen.

MichaelMiller    posted on 17-08-2011 19:32
Ben vandaag in Feedback Eindhoven geweest. Tijdje rondgelopen, je mag gewoon alles uittesten. Ik vond het juist supermooi ingericht met vooral die gitaren enz. Ik werd enorm goed geholpen! Voor KRK speakers speelden ze mijn CD af die ik had meegenomen en gingen ze de hele tijd overschakelen naar anderen.. Ze gaven ook aan wat goede alternatieven waren. Ze hadden wel degelijk verstand waar ze over praatten. Bij de DJ Gear werd ik ook geholpen door een vriendelijke man, die zelf ook draaide. Liet me ook nog even HDJ 1000 en HDJ 500 vergelijken. Alles wat ik wou kon gewoon. Het is alleen redelijk duur, maar ik was niet echt van plan om daar te gaan kopen.
www.facebook.com/michaelmillerofficial

134 Users online: Lead & 17 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 4.008
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.482.009