Mensen.
Voor een nieuw concept zijn wij op zoek naar Deephouse/->/Techno Dj's.
Het liefst iemand met een breed repertoire.
Het gaat in eerste instantie om een éénmalig event maar mocht het een succes zijn dan kunnen we je zonder probleem 6 tot 12 boekingen per jaar garanderen als resident.
Ik mag publiekelijk nog niets weg geven over de Ins & Outs maar bij interesse wil ik je vragen om mij even een PM te sturen met een korte motivatie en je contact gegevens, Demo's zijn een Pré.
Cheers!
Je hebt PM
Ook plaats voor Hard Techno dj's ?
Poster: Dolivieira
Je hebt PM
Ook van ikke
Thanks voor alle berichten!.. Ik kom net thuis en zal morgen even de tijd nemen om alles door te nemen.
hoi kan ik nog alles door sturen ?
Poster: Laidback
Thanks voor alle berichten!.. Ik kom net thuis en zal morgen even de tijd nemen om alles door te nemen.
Top!
hopelijk
Iemand al wat gehoord?
Nope, jij Rick ?
Sorry jongens.. ik ga jullie vandaag allemaal proberen te mailen..
Ben zelf erg druk en dus probeer ik alles 'on the side' te beluisteren / lezen en te communiceren met de organisatoren/eigenaren.
Je bent nog niet te laat Mr-Pinhead.
Er is nog geen datum bekend..
Cheers guys
Mailtje verzonden!
Nog niets gehoord helaas ....
Ik heb ook nog niets gehoord.
Nog een beetje geduld
Dudes..
Allereerst mijn verontschuldiging dat het allemaal zo lang duurt,
Om mijn goedaardige rug om hebben ze de eerste 2 edities al volgeboekt en het mij pas maandag laten weten.
Het nadeel als je zelf een behoorlijk intensieve baan hebt en je met 8 mensen probeert een leuk concept uit de grond te stampen voor een nieuwe discotheek.
Ik zit niet officieel in de organisatie maar ben wel erg betrokken met alles er om heen.
Maar, niet getreurd en geen energie verspilt, ik ga jullie hoe dan ook bellen en proberen op een side project neer te zetten.
Geen club, wel een mogelijkheid tot meerdere boekingen per jaar en eventueel ook een residence.
Het is klein maar erg gezellig met een underground sfeertje en de na-druk ligt op de muziek waar wij allen zo van houden.
Een enkeling zal misschien al kunnen raden waar ik het over heb .
Ik ben morgen en vrijdag vrij en iedereen die mij tot nu toe zijn contact gegevens (telefoon nummer!) heeft toegestuurd kan een belletje van mij verwachten. Ik zal je dan alles uitleggen. (je kunt nog steeds je tel nummer naar mij PMen)
Met betrekking tot en terugkomend op het hele bovenstaande verhaal.
Ik heb aangegeven dat ik een hand vol met goede dj's heb die met veel plezier willen komen draaien. waarop ik bedankt werd en het wel zou horen voor de 3e editie..
Sinds er elke maand een feestje neergezet zal worden, met de eerste in december, zal dat dus hoogstwaarschijnlijk Februari worden.
Ik beloof niks maar ik zal wel mijn best doen om jullie daar tussen te krijgen!.
Top!
Ik hoor het wel. En het is te begrijpen.
Heeft t nog zin om hier op te reageren met een om berichtje?
Jongens... Het is misschien makkelijk als jullie mij even een tijd sturen waarop ik het beste kan bellen.
Heb tot nu toe nog niemand kunnen bereiken.
Ik zal Donderdag nog even een belronde doen.
Je kunt mij ook altijd een mailtje sturen op robert@de-knegt.nl , deze zal ik iets sneller lezen als die hier op DJresource, Al zal ik wel de tijd nemen om via de PM jullie terug te mailen.
@MarcoMartinez, Tuurlijk heeft dat zin.
Ik heb alleen een erg drukke baan op moment en niet altijd de tijd om iets terug te sturen. Ik ga wel mijn best doen om iedereen te spreken!
Cheers!
Uiteindelijk ook de stoute schoenen aangetrokken en je een mail gestuurd.
ik ben benieuwd.....
Ik ook, heb een maand geleden gereageerd en al 3 keer gemaild dat hij me kan bellen op bepaalde tijdstippen. Nog steeds 0,0 reactie. Daarna gevraagd of hij een mailtje wilt sturen aangezien bellen blijkbaar te moeilijk is. Wederom geen reactie.
Iemand anders wel reactie gekregen die kan vertellen hoe het zit?
Poster: Laidback
Heb tot nu toe nog niemand kunnen bereiken.
Als je niet belt, zal je ook niemand bereiken.
Ook als je me belt als mijn telefoon uit staat, zal ik een melding krijgen dát er iemand heeft gebeld, als ik mijn telefoon weer aan zet.
Neemt niet weg dat ik nog steeds elke dag bereikbaar ben van 07:00 tot 22:00 en mijn telefoonnummer staat (mocht je het niet meer hebben) gewoon op mijn website: http://www.djdyno.nl
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.