Conditie | : | Gebruikt |
Type | : | Dj-set |
Merk | : | Pioneer |
Wegens overstappen naar nieuwe apparatuur bied ik mijn Pioneer CDJ 800 MKII's aan. Zijn wel in gebruikte staat. Het rubber van de randen van de jogs is er op sommige plaatsen een klein beetje af. De cue/play knoppen zijn net helemaal vervangen en werken perfect. Inclusief kabels. Doe een leuk bod, vraagprijs ligt rond de €350.-
Tot nu toe gereserveerd voor _Ivan_
Meen je niet joh 350 euro. Weet nog wel dat ik die dingen toentertijd heb aangeschaft voor 1500 euro Maar succes met de verkoop!
Wel goed om te zien dat ik niet de enige ben met 'versleten' joghweels. Teveel weekmaker in dat plastic of zo. Vervelt hier ook helemaal. Was trouwens al binnen een paar maanden na aanschaf
Poster: Sebasz
Meen je niet joh 350 euro. Weet nog wel dat ik die dingen toentertijd heb aangeschaft voor 1500 euro
Maar succes met de verkoop! Wel goed om te zien dat ik niet de enige ben met 'versleten' joghweels. Teveel weekmaker in dat plastic of zo. Vervelt hier ook helemaal. Was trouwens al binnen een paar maanden na aanschaf
Is erg hard gegaan met de prijzen inderdaad. Heb ook lang getwijfeld om ze weg te doen, voor 350 euro vind ik het eigenlijk zelfs niet eens de moeite waard en had ik ze liever gehouden. Gelukkig heb ik nog een SL1210 setje staan, dat verzacht de pijn haha
Staat weer te koop!
Poster: Roov
Is erg hard gegaan met de prijzen inderdaad. Heb ook lang getwijfeld om ze weg te doen, voor 350 euro vind ik het eigenlijk zelfs niet eens de moeite waard en had ik ze liever gehouden. Gelukkig heb ik nog een SL1210 setje staan, dat verzacht de pijn haha
Is natuurlijk weinig 'maar' 350,00 €, echter vind je al CDJ's-1000 MKIII aan 5 a 600,00€ per set. En prijs je gelukkig met je setje SL-1210, die gaan alleen maar in prijs omhoog
Speciaal DJ Resource prijsje: gaan weg voor €325
Staan nog steeds te koop