Eerste keer draaien
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

cabinet    posted on 19-09-2014 22:09

Hoi, ik moet volgende week zaterdag voor het eerst draaien op een 18 jarige ton.

Het is de eerste keer dat ik voor een publiek moet draaien, en ik ben zelf ook pas 16.

Nu, de jarige heeft een playlist door gestuurt die ik kan gebruiken, maar ik heb nu voor 1 uur gemixt en ik ben al bijna aan de helf van de playlist, aangezien ik 5 uur moet draaien is dat niet genoeg.

Iemand tips?

grtjs

What do you think about Eerste keer draaien ??

Vote :   

Tekhead    posted on 19-09-2014 22:48

Poster: cabinet

Hoi, ik moet volgende week zaterdag voor het eerst draaien op een 18 jarige ton. Het is de eerste keer dat ik voor een publiek moet draaien, en ik ben zelf ook pas 16. Nu, de jarige heeft een playlist door gestuurt die ik kan gebruiken, maar ik heb nu voor 1 uur gemixt en ik ben al bijna aan de helf van de playlist, aangezien ik 5 uur moet draaien is dat niet genoeg. Iemand tips?   grtjs

Misschien domme vraag, maar wat is een ton ? 

Ik veronderstel dat het publiek waar je voor gaat draaien, publiek uit jouw leeftijdscategorie is, nl 16-21 jaar en dan zou je toch op de hoogte moeten zijn wat in deze leeftijdscategorie populair is. Je hebt ook al een playlist gekregen van de jarige waardoor je dus al een idee hebt wat genre en platen er van je verwacht wordt te draaien, echter wil dat niet zeggen dat je heel die playlist ineens moet aan elkaar mixen zonder inbreng van zelf door jou gekozen nummers, want anders heb je na 2 uur al een probleem, je kan moeilijk diezelfde mix 3x na elkaar draaien he . Ik zou je aanraden eens met de jarige te gaan praten en vragen of al de aanwezigen liefhebbers zijn van hetzelfde génre muziek of dat er misschien ook een ander soort publiek aanwezig is, zo weet je wat te doen om iedereen tevreden te houden, er een leuk feestje van te maken en een onvergetelijke avond voor de jarige. Suc6 ermee

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
cross-over    posted on 22-09-2014 15:51

meestal ben je op dit soort feestjes de eerste 2 a 3 uur alleen maar 'radio'.
Je draait dan gewoon, in de stijl van het publiek, op de achtergrond.

Daarna draai je nummers die het publiek 'pakken' en kun je jezelf uitleven in het opbouwen van een feestje.

http://soundcloud.com/lau-daniels
Winston    posted on 25-09-2014 22:14

Ik zou deze zeker draaien:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zKmsZzJQJV0[/youtube]

Tic Toc
User edit by Winston on 25-09-2014 @ 22:15:12 (100%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

168 Users online: 30 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 36.003
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.708.955