Ha DJ's,
Mijn oom heeft mij gevraagd om achtergrond muziek te regelen, het gaat om een dag waarbij Familie en vrienden langskomen om mijn oom en zijn vrouw te feliciteren met hun 8 jaar samenzijn. Mijn oom is in de 40 en zijn vrouw in de 30, hebben jullie toevallig leuke suggesties om deze dag van top muziek te voorzien?
Ik ben benieuwd naar jullie ingevingen!
-Kaïn
Poster: main
Ha DJ's, Mijn oom heeft mij gevraagd om achtergrond muziek te regelen, het gaat om een dag waarbij Familie en vrienden langskomen om mijn oom en zijn vrouw te feliciteren met hun 8 jaar samenzijn. Mijn oom is in de 40 en zijn vrouw in de 30, hebben jullie toevallig leuke suggesties om deze dag van top muziek te voorzien? Ik ben benieuwd naar jullie ingevingen! -Kaïn
Misschien goed om te zeggen wat voor soort muziekliefhebbers het zijn, als het de dansmuziek is uit z'n uitgaansjaren dan zijn de vele retro klassieker altijd een suc6, zonet kan je best eens uitzoeken welke songs er populair waren 8 a 10 jr geleden.
Voornamelijk richting de klassiekers, maar daar heb ik net wat minder verstand van, zeker voor een 'bruiloft'. Heb wel de meeste standaard nummertjes erin, wat coldplay, jamie cullum, dat soort dingen!
Voornamelijk richting de klassiekers, maar daar heb ik net wat minder verstand van, zeker voor een 'bruiloft'. Heb wel de meeste standaard nummertjes erin, wat coldplay, jamie cullum, dat soort dingen!
Met die klassiekers zit je altijd goed, nog nodig zijn die typisch skihut feestplaten om eens goed te kunnen lachen, en denk er aan, beatmatchen is absoluut niet belangrijk, gewoon de juiste platen draaien, daar is het op een bruiloft om te doen. Succes makker.
Haha, prima plan! Mocht je nog wat specifieke nummers weten die het altijd goed doen, ik kan alle tips gebruiken! Thanks!
Dat is nu net niet my cup of thea main, maar hier zijn wel enkele skihut dj's
Inmiddels deze artiesten:
Johnny cash
Frank sinatra
Bruce springstreen
Michael buble
John legend
Marvin Gaye
Coldplay
U2
Adele
Abba
Christina aguilera
Beatles
Beyonce
James blunt
Bon jovi
David bowie
James Brown
Mariah Carey
Eric clapton
Elton john
Phil collins
Celine dion
Neil diamon (sweet caroline)
Iemand nog een goede toevoeging?
george baker - little green bag
everly brother - on the wings of a nightingale
simple minds - new gold dream
talking heads - road to nowhere
eurythmics -sweet dreams
doobie brothers - listen to the music
next one - cats forever
en verder zo'n beetje alles wat bekend is uit de top 100
check de back to the 80's CD's eens, die kan je meestal ook voorbeluisteren en heb je ineens de juiste songs.
Ik denk dat er iets te ver terug gedacht wordt, ik denk dat je mensen in die leeftijd ook blij maakt met disco achtige dingetjes zoals :
CeCe Peniston - Finally
Robin S - al haar tracks
Alex Party - Read My Lips
Blackbox - Ride on time // I dont know anybody else
C&C Music Factory - Pride
Kristine W - Feel what you want
S Express - S Express
etc.
Thanks jongens! Inmiddels de avond al weer achter de rug, veel oude hitjes gedraaid (inclusief disco). Was een groot succes!!
Mooi Zo!
Thanks jongens! Inmiddels de avond al weer achter de rug, veel oude hitjes gedraaid (inclusief disco). Was een groot succes!!
Goed zo, gefeliciteerd
Hmm, gelukkig. Maar ik snap dat je nu erg blij gevoel over hebt gehouden.
Dit is precies de reden waarom ik dit soort dingen nooit voor vrienden kennissen of familie doe Schoenmaker blijf bij je leest.. Als je het leuk vindt prima
Maar je bent idd wel veel tijd kwijt aan muziek zoeken waar je niet zo in thuis bent.
Dat is zeker waar, maar het was wel tof om me te verdiepen in de muziek van vroeger
Dat is zeker waar, maar het was wel tof om me te verdiepen in de muziek van vroeger
Als je niet lui bent is dit het leukste wat er is, muziek opzoeken.