Beste producers van DJResource,
Wij (DCC Studios) zijn opzoek naar ghost producers als een toevoeging op ons huidige team van producers om het aantal projecten en aanvragen bij te houden. Heb je altijd al een carriere willen hebben als een EDM producer (maar niet perse als een DJ) en doen waar je het meeste van houdt; muziek produceren, of ben je simpelweg geïnteresseerd om wat extra geld te verdienen naast je (DJ) activiteiten, heb je er altijd al van gedroomd om een productie te mogen maken voor een wereldbekende artiest? Nu is de kans!
Wij zijn opzoek naar alleen de beste producers die ons ghost producer team willen versterken. Je hebt geen jaren van ervaring nodig, maar je moet de studio begrijpen en geweldige platen kunnen maken.
Waarom zou je een ghost producer voor DCC Studios moeten worden?
Een ghost producer zijn bij DCC Studios komt met meerdere voordelen:
Geïnteresseerd?
Klik op de volgende link om alle voordelen te zien, om meer informatie over ons bedrijf te krijgen, om te zien wat we van jou verwachten en om je aan te melden.
http://dcc-studios.com/about/become-a-ghost
We zien al jullie aanmeldingen graag verschijnen!
Even snel bekeken. Site ziet er redelijk verzorgd uit. Link naar brochure doet het niet, en mis een KVK nummer?
Want helaas zijn 99% van dit soort projecten door de zolderkamer-dj bedacht Hoe groot is de organisatie op dit moment? Zijn er al klanten etc.?
Wat ook niet bepaald vertrouwen wekt is dat er geen adres op de site staat
Wat een onzin, een KvK nummer of adres heeft niks te maken met discretie richting je klanten. De enige reden om die niet te geven is als je je groter voordoet dan je bent (om de termen schimmig en onbetrouwbaar maar niet te noemen). Kortom bij mij gaan er alarmbellen rinkelen.
Nogmaals leuk initiatief, maar een normaal bedrijf doet niet moeilijk om bedrijfsgegevens op de site te zetten. Wel jammer want had wel interesse, heb nog een paar projecten liggen die al zijn gesupport op de radio maar nog nooit uitgebracht. Leek me een mooie kans dacht ik zo
@Sebasz, klopt, een KvK nummer is voor elk bedrijf vindbaar, daar hoef je niet discreet mee om te gaan: http://www.kvk.nl/zoeken/#!zoeken&q=dcc%20studios&index=4&site=kvk2014&start=0
Het idee is leuk, de site ziet er prima uit. Ik mis alleen referenties? Het is bv. als producer toch leuk om te weten dat jouw producties bij 'bekende' mensen terecht komen? Dat triggert een hoop producers denk ik. Misschien ook wel begrijpelijk dat bekenden geen openbaarheid willen krijgen in het feit zij ghostproducers hebben, maar het blijft nu wel erg open allemaal.
'Thomas La Salle was born on 6 July 1995, in Gouda, the Netherlands.' Tja precies wat ik dus al dacht (zie eerste post). Nouja leeftijd zegt niet alles maar ik denk dat het in dit geval wel boekdelen spreekt
en heeft er iemand al een dikke hit gescoord met een top 50 djmag dj?
Thomas La SallePoster: bambamstudio
en heeft er iemand al een dikke hit gescoord met een top 50 djmag dj?
Ik zie ineens staat dat je 70% van je royalties behoud, vraag me dan af hoe hun het contractueel doet met de rechten van de muziek. En @themole: ik bedoel iemand van hier die met hun in zee zijn gegaan.
Maar Thomas La Salle is ook van hier https://www.djresource.eu/Profile/profileid/31065/