!!DJ gezocht!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RW    posted on 22-08-2014 22:54

Hallo,

Ik ben Reinier ben 15 jaar ben nu al een tijdje aan het prutsen met virtual dj. Ik wil graag verder met draaien en wil een controller aanschaffen. Ik vroeg me af of er iemand is die me wat uitleg zou kunnen geven? Ja ik heb al op YouTube gekeken maar daar heb ik niet heel veel aan. Ik wil het namelijk meteen goed leren dus vandaar de vraag of iemand me wat uitleg zou kunnen geven. (omgeving Den Haag)

What do you think about !!DJ gezocht!! ??

Vote :   

maikimo    posted on 24-08-2014 22:31

ik woon zelf in de achterhoek anders had ik je graag geholpen maar kan je eventueel wel uitleg geven op skype 

Music is my Drugs
DJKIWI    posted on 25-08-2014 21:21

Reinier, je kunt een handleiding erbij nemen, hierin staat veel info in.

Virtual DJ is compatibel met diverse controllers.

Zelf heb ik voorheen veel gebruik gemaakt van oa Denon HC 4500 en 2 Pioneer CDJ 400, deze hebben een eigen geluidskaart wat een behoorlijk pluspunt is.

Het is even puzzelen hoe deze apparaten te configureren, maar ze werken perfect.

Helaas kan ik het niet bij jou thuis komen uitleggen omdat ik zo'n 2,5 uur rijden van je vandaan woon.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

168 Users online: 26 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 42.284
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.715.236