Hey allemaal,
Als eerste ja ik weet dat er al een grote topic is over dj namen. Maar aangezien er niet op word gereageerd en ik er echt een kortdag nodig heb ivm persooneelsfeest probeer ik het op deze manier. Ook heb ik al een mix opgenomen net camera wat ik oo youtube wil plaatsen maar dat kan natuurlijk niet zonder naam..
Naam Kevin Aalbers
Genre: House, Trap, Techno, Beats,
Bijnaam: Kev, Kevje, Kvn
Hobbys: Fitness, Film & series kijken.
Eigen ideeën: Had zelf MrKvnn wat afkorting is van Mister en Kvnn van Kevin met twee nn erachter anders was ie al bezet op sommige socialmedia want nu heb ik dan op alles me eigen naam(Soundcloud,Twitter enz.).
Iemand een leuke orginele naam voor mij?
Het persooneelsfeest word de eerste keer dat ik voor het echt ga draaien. Hebben jullie tips voor mij hoe ik me het beste kan voorbereiden en waar ik eventueel op moet letten.
Ik zou het tof vinden als jullie me willen helpen.
Thanks groetjes Kevin
Je gevoel achterna gaan. Wat vind jij zelf het beste klinken. Ik draai zelf achter me eigen naam. Ook kwa muziek moet je achter bepaalde dingen staan. Maar ik vind wel het belangrijkste dat je als DJ draait voor het publiek wat je binnen heb. Vooral op een bedrijfsfeestje is dat zeer belangrijk omdat er verschillende smaken binnen lopen. Je moet het zien als, dat je geen topDJ ben dat de mensen binnen komen voor jou en muziek die je vertegenwoordigd. Dat kan je alleen doen als je al een naam heb opgebouwd en de mensen voor jou komen.
Hallo Kevin,
Misschien is 'K(a) -Beats een naam voor jou?
Heel veel succes!
Poster: MrKvnn
Hey allemaal, Als eerste ja ik weet dat er al een grote topic is over dj namen. Maar aangezien er niet op word gereageerd en ik er echt een kortdag nodig heb ivm persooneelsfeest probeer ik het op deze manier. Ook heb ik al een mix opgenomen net camera wat ik oo youtube wil plaatsen maar dat kan natuurlijk niet zonder naam.. Naam Kevin Aalbers Genre: House, Trap, Techno, Beats, Bijnaam: Kev, Kevje, Kvn Hobbys: Fitness, Film & series kijken. Eigen ideeën: Had zelf MrKvnn wat afkorting is van Mister en Kvnn van Kevin met twee nn erachter anders was ie al bezet op sommige socialmedia want nu heb ik dan op alles me eigen naam(Soundcloud,Twitter enz.). Iemand een leuke orginele naam voor mij? Het persooneelsfeest word de eerste keer dat ik voor het echt ga draaien. Hebben jullie tips voor mij hoe ik me het beste kan voorbereiden en waar ik eventueel op moet letten. Ik zou het tof vinden als jullie me willen helpen. Thanks groetjes Kevin
Laat die moeilijke namen en titels achterwege, dient in jouw geval tot niets. Zoek het nu niet te ver, een naam kan je steeds aanpassen naargelang doelgroep waar je gaat draaien. Als je dan toch persé je naam wil aanpassen, gebruik dan zoiets als Kev of Kevin Berry of zo
Poster: Dolivieira
Je gevoel achterna gaan. Wat vind jij zelf het beste klinken. Ik draai zelf achter me eigen naam. Ook kwa muziek moet je achter bepaalde dingen staan. Maar ik vind wel het belangrijkste dat je als DJ draait voor het publiek wat je binnen heb. Vooral op een bedrijfsfeestje is dat zeer belangrijk omdat er verschillende smaken binnen lopen. Je moet het zien als, dat je geen topDJ ben dat de mensen binnen komen voor jou en muziek die je vertegenwoordigd. Dat kan je alleen doen als je al een naam heb opgebouwd en de mensen voor jou komen.
Jij hebt ook een echt schitterende eigen naam, die is te mooi om niet te gebruiken Dennis. En die speciale namen van DJ's zijn alleen voor iconen in hun eigen of specifieke styl' en haast niet te gebruiken als allround naam
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.