Poster: DeafDJwaar was die US forum dan? ben wel benieuwd... de enige andere forum dat ik op zit is Newline (waar ik haast nooit kom)
Poster: PatrickBeukenzal eens moeten rondsnuffelen dan :P wie weet ben ik tegenwoordig al celeb! hahahaha
Volgens mij www.pioneerprodjforums.com ofzoiets...
Poster: StephanieKan dan uiteraard niet achterblijven.....hieronder (oude) set-up van de officiele DVJ-Roadshow van Pioneer.Horen die hekken aan de rand van het podium ook bij jullie show.
Zou handig kunnnen zijn......
Poster: DeafDJ
heb nog een paar foto's van wat van m'n producties online gezet
Schoolfeest ASH Licht: 8 winners, 2 blacklight guns, 8 blacklights (TL), 1 x 6000W strobo, 5 x 80 W strobo, 8 Par's, 2 moons, 2 derbies, en een 3200W rookmachine.
Geluid: 2 x Pro18 subs, 2 x HK Audio tops, XTC, 2 x CDJ800, 2 x Skytec draaitafeltjes
Ze blijven toch wel leuk hoor, die winners:
Poster: DeafDJ
heb nog een paar foto's van wat van m'n producties online gezet
Schoolfeest ASH Licht: 8 winners, 2 blacklight guns, 8 blacklights (TL), 1 x 6000W strobo, 5 x 80 W strobo, 8 Par's, 2 moons, 2 derbies, en een 3200W rookmachine.
Geluid: 2 x Pro18 subs, 2 x HK Audio tops, XTC, 2 x CDJ800, 2 x Skytec draaitafeltjes
Ze blijven toch wel leuk hoor, die winners:
Poster: Syb
Hier een foto van de beginnende drive in show
Innovation
http://i5.tinypic.com/14io2f4.jpg
http://i5.tinypic.com/14io2ok.jpg
Specs;
2x Numark axis 9cr
1x Berhinger DJ-X 700
1x Technics RP-HD1200
1x Shure draadlose mic.
1x Laptop met Traktor DJ Studio + externe schijf
1x X-over Monacor
Speakers;
zelfbouw
Monacor;
SP-38A 300NEO (bas in top kast)
MRD-180 (driver)
SP-46/500PA ( bas in sub)
TSE sub RCF G400 (in aan bouw)
Zeg maar wat je er van vind en wat jullie indruk is.
voor een licht set ben ik nog aan het sparen dus als iemand iets leuks te koop heeft laat het me weten.
Mvrg. Syb
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.