Hey,
Weer even geleden dat ik hier nog wat gepost heb. Maar ik ben al een hele tijd opzoek naar een nieuwe geluidskaart, ik kom er maar niet uit. Nu zag ik laatst de M-audio M-track eight. Hij ziet er mooi uit maar dat is natuurlijk niet genoeg. Ik vind er weinig reviews over dus ik vroeg me af, of er hier iemand ervaring met deze geluidskaart heeft?
Of misschien een betere vraag, of iemand ervaring heeft met M-audio interfaces in het algemeen?
Poster: TheMole
Of misschien een betere vraag, of iemand ervaring heeft met M-audio interfaces in het algemeen?
M-Audio maakt leuke en meestal ook kwaliteitsproducten maar wel aan heel goede prijzen. Ik heb geen ervaring met M-Audio interfaces maar stel die vraag eens aan een verdeler, die gaat je alle info en eventuele alternatieven kunnen geven.
Bedankt al voor wat richting te geven! Morgen eens na de winkel gaan.
M-audio kaarten zijn goed, ik heb zelf een M-audio audiophile 2496 deze gebruik ik al een jaar of acht. Ook gebruik ik nog een M-audio Fast track pro usb interface. Ze klinken goed, gaan niet kapot en het ruisniveau is laag. De Audiophile 2496 gebruik ik voornamelijk voor het digitaliseren van analoge geluidsdragers en uiteraard ook het weergeven van de audio.
De Fast track pro gebruik ik in combinatie met een laptop en dj software.