Gebruik jij een mic? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Een microfoon:

-Ik lul er de hele avond in!
-Huh? Wat is dat nou weer?
-Ik heb er wel een, maar gebruik hem nooit
-Heel af en toe gebruik ik hem wel...
-Uit principe nooit mee.

Voting is only possible for our Members
Camino    posted on 07-03-2006 22:53
Ik was door de DJ booths aan het kijken en ik zag dat er toch wel een paar mensen zijn die een microfoon staan hebben. Nu vroeg ik me af, wie gebruikt hier wel eens de mic wanneer je draait voor publiek? Zitten jullie de hele tijd door te praten, of neem je er uit principe zelfs geen mee?

Zelf gebruik ik er nooit een maar heb er altijd een mee voor als er iets hoogstnoodzakelijk gezegd moet worden. De enige uitzondering is als ik op m'n eigen school draai... dan durf ik wel af en toe een beetje tracks aan elkaar te lullen...

What do you think about Gebruik jij een mic? ??

Vote :   

Camino    posted on 08-03-2006 18:36
ik zelf heb 2 vrij mooie Sennheisers.... zou niet weten de welke: school heeft ze nog eens aan me gegeven toen het theater 100% naar wireless overgestapt is...
remixer    posted on 08-03-2006 19:08
als ik met mijn drive inn op pad ben en het is noodzakelijk dan gebruik ik hem wel eens, maar meestal is het alleen bij m'n radio station omdat ik alle soorten muziek draai moet je wel eens een plaatje aankondigen (behalve als ik b.v. trance draai want dan mix ik aan een stuk door en dan wordt er niet geluld)
Murfix    posted on 08-03-2006 21:07
ik heb altijd een mic bij me

iemand wil op een feest altijd wel wat zeggen

HouseArrest    posted on 08-03-2006 21:15
Ik neem ook altijd een mic mee, als er bijvoorbeeld een jarige is of een verzoekje voor iemand roep ik dat altijd om Happy, laughing en af en toe meezingen wuhahah :D

En op het eind zeggen we onze sponsors op en onze website waar ze de foto's kunnen bekijken
soundcollector    posted on 08-03-2006 22:11
ik ben wel van plan om er een te kome, het is tof om als er veel sfeer is eens iets te zegge, maar als je hem te veel gaat gebruiken gaat het irriteren (wat ik op sommige fuiven al heb meegemaakt)
djmamo    posted on 09-03-2006 13:09
Poster: Atomix

En op het eind zeggen we onze sponsors op en onze website waar ze de foto's kunnen bekijken

waarom heb jij sponsors voor je drive-in?

en wat doen die dan (ja geld geven, maar waarom)

edit: heb ff gekekn op je site, en met sponsors bedoel je dan de mensen die je website maken en de mensen die je weg brengen als je ergens moet draaien?

persoonlijk zou ik dat niet zeggen: Bijv: iedereen bedankt voor boekingen en info ..... .nl en dan wil ik mijn moeder nog bedanken omdat zij mij heeft gebracht en dadelijk ook op komt halen, en nog een fijne avond iedereen
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 09-03-2006 @ 13:16:20 (100%)
GDproductions    posted on 09-03-2006 13:35
Poster: djmamo

dit ben ik niet helemaal met je eens, een mic is niet noodzakelijk.

draai jij alleen dance feesten dan heb je geen mic nodig, alleen voor zoveel jaar getrouwd schoolfeest enz dan eigenlijk weer wel

dance feesten vind ik niet echt een goed voorbeeld om het te gebruiken neem dan hardcore feesten.
het hangt inderdaad af wat voor muziek het allemaal is kijk bij hardcore praat je zo min mogelijk en bij apre ski en top 40 weer heel veel.  
Maar je mag hem eigenlijk niet missen tussen al je apparatuur of je hem meeneemt ligt aan jezelf natuurlijk.

Camino    posted on 10-03-2006 19:06
om hem bij je app. te hebben en niet mee te nemen heeft ook niet al te veel nut of wel?
PatrickBeuken    posted on 10-03-2006 19:35
Poster: DeafDJ
om hem bij je app. te hebben en niet mee te nemen heeft ook niet al te veel nut of wel?

niet echt :P

This is an old Topic

No new postings for 7.005 days.
 Post CommentThat would be 233.5 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

218 Users online: 24 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 25.764
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.834.223

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use