Er is mij gevraagd het licht en geluid te regelen voor een klein feestje in Utrecht en ben op zoek naar een adresje voor een lichtset (wat simpele parretjes?) en een kleine geluidsset ( < 80 personen). DJ-en doe ik zelf met mijn eigen DJ-set. Bij voorkeur iemand die het kan bezorgen en weer op kan halen op dezelfde avond. Het gaat om 5 Juli. Iemand met een drive-in of iets dergelijks die dan nog geen opdracht heeft en even makkelijk een paar euro wil verdienen?
Heb alles zelf ook wel maar dan moet ik het in Enschede ophalen . Hier maar eens kijken of ik een goedkoop adresje in Utrecht kan vinden.
kan de topictitel niet aanpassen. Wil er graag bijzetten dat het om Utrecht gaat.
Huh, wat gebeurt er wel, je zou de titel van je eigen topic moeten kunnen aanpassen zolang deze niet gewijzigd is door een modje.
In Utrecht kun je bij Spot & Speaker terecht wellicht ?
Ik kreeg de melding dat de post was aangepast en vervolgens kijk ik en is er niks veranderd.
Hoi RAS,
Dit kunnen wij wel leveren voor je! Voor meer informatie kun je mij het beste even mailen op [Mod Edit]
Poster: RAS
Ik kreeg de melding dat de post was aangepast en vervolgens kijk ik en is er niks veranderd.
Ik heb topic titel aangepast en antwoord gegeven dat je het zelf zou moeten kunnen, dit is iets wat ik moet nakijken, maar ben momenteel niet in Nederland dus dat kijkt wat lastig....