Wellicht zullen een aantal van jullie de term KUVO al eens tegengekomen bij het opstarten van Rekordbox. Waarschijnlijk heb je toen 1 keer accooord gegeven en toen het vinkje aangezet zodat deze vraag niet opnieuw kwam. Officieel is er nog geen persbericht geweest waarin dit systeem wordt uitgelegd.
Maar samen met de DJ School geven we een informatie avond waar ik zal uitleggen wat dit systeem is, wat het doet, wat je er zelf mee kunt en waar het globaal heen gaat in de toekomst. Ik merk in het land dat ik nogal eens mensen spreek die prinicipieel tegen KUVO zijn, maar als ik dat uitleg wat het precies is zijn mensen ineens voorstander....
Wanneer : Vrijdag 11 Juli 2014
Hoe laat : v/a 20:00u
Waar : DJ School Amersfoort, Daam Fockemalaan 22, 3818KG Amersfoort
Meer info : Website
Op deze website kun je je ook opgeven, Inschijvings link
Dit is vooralsnog de eerste en enige avond die ik hiervoor in het verschiet heb staan, wil je er dus meer over weten, dan zie ik je de 11e in Amersfoort
Leek mij erg interessant. Ben ze al op paar van mijn vaste lokatie tegen gekomen.
Maar vrijdag avond zal lastig worden voor veel dj's omdat ze dan aan het werk zijn.
Komt er ook een doordeweekse avond?
Hehe, jij draait precies inde buurt waar ik hard met die kastjes aan de slag bent geweest
Ik hou het voor nu even op deze avond, er komen nog wel meer avonden, maar vrees dat het wat druk gaat worden. Ik moet u zowel voor de nieuwe Rekordbox als voor KUVO avonden organiseren. Beide onderwerpen op 1 avond past niet aangezien er gewoon te veel te vertellen is over de beide zaken....
Maar ik hou mensen via hier en mijn mailinglijst op de hoogte.
Oh kan ik ook op de mailinglijst?
Laat even weten als er een avond hier in de buurt is,
Misschien kunnen we wat in Gouda regelen?
Dan verspreid ik de uitnodiging ook wel onder een paar dj's!
Hoe lang duurt het ongeveer? Weet ik of ik vriendin meeneem of niet 😋
IK DACHT NA HET LEZEN VD TITEL DAT KUVO EEN NIEUW APPARAAT WAS haha
Is er ergens een overzicht van discotheken in Nederland waar ze al Kuvo hebben staan?
Pak je ook een stukje nieuwe rekordbox mee? :p
Aangemeld, lijkt me best interessant!
Inderdaad een mega interessant ding. Heb me aangemeld. Nu nog spelen in een club waar het staat, dan kan het interessant worden!
Introductieavond voorbij, ik was er helaas niet. Wie kan me vertellen wat de meest interessante dingen waren?
Ik heb op de site van kuvo gezocht welke clubs al gebruik maken van kuvo in nederland, maar een makkelijke zoekfunctie hebben ze niet. De zoekfunctie is dramatisch slecht. Enige wat ik heb gevonden is een festival en dat was puur toeval dat ik die tegenkwam. Een mooi nederlands overzichtje is er niet. Lead, kun je er meer over vertellen?
Via de Kuvo app kun je zoeken op de wereldkaart. Alle locaties waar een Kuvo kastje hangt komen hierop te voorschijn. Locatie kun je aanklikken en dan komt alle info te voorschijn over de Dj en z'n tracks. Was een erg leuke en vooral een leerzame avond
Edit:
Via de website http://djclubnetwork.com kun je dezelfde wereldkaart openen. Als je naar Amersfoort gaat, dan komt de ProDJ School in beeld. Daar kun je op klikken en dan kom je op de Kuvo-pagina van de ProDJ School. Wanneer je naar beneden scrolt, kom je daar Jeroen (Lead) tegen, Played on: Jul 11, 2014. Dat was dus tijdens de demo. Je kan dan weer op Lead klikken. Op zijn eigen pagina kun je de playlists zien van de demo.
De volgende demo avonden/middagen :
Pioneer Rekordbox 3.0 & KUVO Clinic
Vrijdag 18-7 19:00 Haarlem Tonecontrol
Zaterdag 19-7 13:00 Goes Bax Shop
Dinsdag 29-7 19:00 Eindhoven Fritz Events
Ik heb me aangemeld voor Bax-Shop met een paar gasten! Kan ik de showroom daar ook eens bekijken Road trip van 600 KM
Wow, 600km is een heel eind.... maar gezellig, leuk je daar te zien
Ik had er ook super zin in maar iedereen heeft afgezegd! En in m'n eentje dat end te rijden is niet echt slim...
op op laatste moment een dagkaart NS gescoord en net op tijd voor de trein. 4x overstappen en dan ben ik er 10 voor 1! Maar met de NS weet je het nooit dus misschien iets later!
@Lead: bedankt voor de leerzame avond in Cuyk!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.