Het grote WK-2014 ouwehoere topic :)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wie wordt Wereldkampioen ?

-Brazilië
-Duitsland
-Nederland
-Argentinië
-Spanje
-België
-other

Voting is only possible for our Members
Tekhead    posted on 14-06-2014 02:09

Het heeft niet bepaald iets met d'jingen te maken, maar toch vind ik dit een goed topic om terug wat activiteit op djr te boosten, het is hier al veel te lang doodstil en alle middelen zijn welkom om er terug leven in te krijgen.

Het vorige WK was dit topic een groot succes,  ook omdat Nederland maar bleef winnen. Ik hoop dat dit kan helpen.

Ik trap af:  Proficiat Nederland met deze knalprestatie, wat denken jullie over de verdere slaagkansen van Nederland, en wat vinden jullie van de Rode Duivels uit Belgie ? Ik luister.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by W.i.M on 28-11-2014 21:20 (1%)

What do you think about Het grote WK-2014 ouwehoere topic :) ??

Vote :   

Mr-    posted on 14-06-2014 20:18

Belgie heeft echt een geweldig team deze editie, had niet gedacht dat NL het gisteren zo goed zou doen.

2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
User edit by Mr- on 14-06-2014 @ 20:19:10 (1%)
main    posted on 14-06-2014 20:33

5 K*T!!!!!

Heerlijk om die spanjaarden te zien janken, alleen maar schwalbes maken.

ElReyGrande    posted on 15-06-2014 11:22

ja het was echt prachtig om te zien. Maar hoop niet dat ze gaan denken dat ze nu iedereen aan kunnen en daardoor verliezen van Australië en Chili. Wat België betreft, best wel een goed team dit jaar vooral de verdediging!

W.i.M    posted on 15-06-2014 18:43

Ik ben benieuwd of ze dit niveau weten vast te houden

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Tekhead    posted on 22-06-2014 09:36

Poster: W.i.M

Ik ben benieuwd of ze dit niveau weten vast te houden

Match 2 was alvast een bevestiging voor Nederland, nu hopelijk ook voor ons Rode Duivels, we zijn er klaar voor

ElReyGrande    posted on 22-06-2014 16:42

Poster: Tekhead

Match 2 was alvast een bevestiging voor Nederland, nu hopelijk ook voor ons Rode Duivels, we zijn er klaar voor

Nouu.. ik vond dat het niveau toch wel een stuk lager lag hoor. Hoe makkelijk sommige ballen in werden geleverd was soms ongelofelijk.. Succes vanavond!

Tekhead    posted on 27-06-2014 01:49

Poster: ElReyGrande

Nouu.. ik vond dat het niveau toch wel een stuk lager lag hoor. Hoe makkelijk sommige ballen in werden geleverd was soms ongelofelijk.. Succes vanavond!

Ach net als bij ons was het niet subliem (bij ons nog vele minder) maar beide 9/9 en groepswinnaar, en dat is het enige dat telt. BTW, ons nieuw goudhaantje al bezig gezien, Origi ? Man man wat een voetballer, wat een talent, iedereen is er al wild van, kan die voetballen zeg. Maar onze allergrootste is eigenlijk Thibaut Courtois, de doelman, 23 jaar nog maar net en wat een palmares, lees even goed, Kampioen van Belgie met Racing Genk, 1x Supercup in Spanje met A.Madrid 2012, Winnaar Copa Del Ray A.Madrid 2013, Winnaaar Europa Ligue 2013 A. Madrid, Winnaar Europese Supercup 2013 A. Madrid,  Kampioen van Spanje 2014, Finalist Copa Del Ray 2014, Finalist Champions league 2014, Minst gepasseerde doelman in 2012-'13-'14 (Trofee Zamora) 3x beste doelman in La Liga (Trofee Marca) 3x Trofee voor meeste Clean Sheets in Spanje, Minst gepasseerde doelman in Champ.L'g 2014, is de langst ongeslagen doelman ooit in dienst van Atletico. Als Rode Duivel is zijn adelbrief geheel in lijn met de rest, 20x doelman bij de nat.ploeg, 15 overwinningen, 5x gelijkspel met 12 ! Clean Sheets, met hem in doel verloor de nationale ploeg nog nooit, en deze jongen is net 23 geworden !

W.i.M    posted on 29-06-2014 20:12

Yeah, weer verder als was het niet echt overtuigend... maarja het resultaat telt zullen we maar zeggen

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Tekhead    posted on 12-07-2014 23:01

Poster: W.i.M

Yeah, weer verder als was het niet echt overtuigend... maarja het resultaat telt zullen we maar zeggen

Zoals toen bij ons zeker ? Ach jullie hebben bijna de 3DE PLAATS BEET, toch mooi, vooral omdat niemand geloofde dat dit mogelijk was. Als echte voetballiefhebber hoop ik dat Duitsland wint, want die zijn met voorsprong het beste team op dit WK, anderzijds wil ik Argentinië zodat ik me kan troosten dat we uitgeschakeld werden door de latere wereldkampioen (net als Nederland)

This is an old Topic

No new postings for 3.956 days.
 Post CommentThat would be 131.9 months
or a whopping 10.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

77 Users online: 9 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 26.398
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.634.149