E-803 ? foutmelding op CDJ-800 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmartin    posted on 07-03-2006 22:05
Beste Dj's,

Ik ben verleden week best hard geschrokken, Ik was gewoon op een avondje lekker aan het draaien op een feestje...
Totdat ineens me cdj-800 in het scherm aangaf E-803 error als ik het goed heb onthouden. De cd kwam er niet meer uit. dus ik speler uitgezet en weer aangezet, nog steeds hetzelfde probleem. Dus ik forced ejection geprobeerd. cd kwam eruit en op het eerste gezicht leek het probleem weg, totdat ik gewoon weer verder ging draaien in vinyl mode zoals ik altijd doe. Nu doet me play knop het soms niet meer in vinyl mode dan want in cdj mode is echter niks aan de hand. ook als ik de buitenste rand beetpak om hem een zetje te geven pakt hij de plaat ook zeg maar in vinyl mode, wat alleen hoort als je de plaat bovenop beet pakt. weet iemand hier aan de hand is ? moet ik hem weer opsturen ? of kan ik het zelf verhelpen...

What do you think about E-803 ? foutmelding op CDJ-800 ??

Vote :   

djmartin    posted on 10-03-2006 18:02
ik ga hem toch ook op laten sturen want hij blijft raar doen... ik ga denk ik naar muidenberg is dat een official service punt van pioneer pro ?
Day-One    posted on 31-03-2006 11:20
Poster: djmartin
kan je hem niet gewoon resetten ofzo ? misschien dat dat werkt ?

Is geen microsoft product hoor Thumbs Up

Lead    posted on 31-03-2006 12:06
In Muidenberg zit GEEN officieel service punt... Probeer ESM in Mijdrecht, of ga terug naar de iwnkel waar jehm gekocht heb, daar moeten ze je ook verder helpen Winking my eye
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

260 Users online: 29 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 97.718
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.749.730