Yo Guys,
Heeft iemand hier nog toevallig een oude installer van Rekordbox? Bijv. Versie 2.0.2? Want ik werk nu met 2.2.0 op mijn Macbook (waar heel mijn muziekcollectie up to date is) maar ik heb al eens meegemaakt dat de CDJ2000 hem dan niet pakte. Op mijn PC heb ik nog versie 2.0.2 (maar daar is de muziekcollectie verouderd, en hem up to date brengen gaat me te veel tijd kosten) en dan wordt m'n usb wel altijd gelezen!
Groetjes!
Alstu! klik
Aii goed dat je het zegt ik moet ook even rekordbox installeren vandaag op mijn mac. Kan lead evt bevestigen of cdj's een firmware update nodig hebben oid voor nieuwe rekordbox versies?
Nee, CDJs hebben geen firmware updates nodig om met een bepaalde versie Rekordbox te werken.
Net als bij firmware zou ik ook altijd Rekordbox up-2-date houden... hehe, ze hebben het makkelijk gemaakt toch ? 2 kliks en even wachten, de rest gebeurt automatisch
Poster: Lead
Nee, CDJs hebben geen firmware updates nodig om met een bepaalde versie Rekordbox te werken. Net als bij firmware zou ik ook altijd Rekordbox up-2-date houden... hehe, ze hebben het makkelijk gemaakt toch ? 2 kliks en even wachten, de rest gebeurt automatisch
Nou ik heb slechte ervaringen met mijn rekordbox versie up to date hebben. Heb al meerdere keren gehad dat mijn USB dan niet werd gevonden, en ik dus met een back-up usb moest draaien.
Is het ondertussen gelukt RamuroDiaz?
Jep, heb de 'oude' versie van hierboven gedownload, en mn bibliotheek overgezet naar USB. Nu heb ik 1 USB met 2.0.9 en 1 USB met 2.2.0