Nieuwe Rekordbox in de maak! Op de website www.rekordbox.com kan je je e-mail invoeren om op de hoogte gehouden te worden van de nieuwe Rekordbox die uit gaat komen!
Wat denken jullie wat voor nieuwe functies erop gaan zitten? Misschien een DVS systeem?
Poster: TedMendez
ik heb een vraagje, bij het installeren van mijn rekordbox heb ik perongeluk iets afgewezen tijdens de installatie. het programma is wel geinstalleerd, alleen als ik een track laad in het deck en op play druk speelt hij niet af. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Effe iets duidelijker. In welke deck? Op je computer op of in een CDJ.
Poster: ElReyGrande
Ah oke, zou ook aan mijn usb's kunnen liggen dan, gaat namelijk om m'n usb device.
Probeer ze eens op de juiste manier te formatteren en opnieuw te exporteren. Kan soms schelen...
Poster: TedMendez
ik heb een vraagje, bij het installeren van mijn rekordbox heb ik perongeluk iets afgewezen tijdens de installatie. het programma is wel geinstalleerd, alleen als ik een track laad in het deck en op play druk speelt hij niet af. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Als het een rechten ding is zou je in de instellingen kunnen kijken van je firewall of antivirus, sta alles toe voor Rekordbox. Als je het niet kunt vinden kun je ook Rekordbox deinstalleren (reboot) en dan weer opnieuwe installeren. En deze keer goed lezen
Poster: Lead
Als het een rechten ding is zou je in de instellingen kunnen kijken van je firewall of antivirus, sta alles toe voor Rekordbox. Als je het niet kunt vinden kun je ook Rekordbox deinstalleren (reboot) en dan weer opnieuwe installeren. En deze keer goed lezen
er is geen verandering dan, en als ik het opnieuw installeer komt dezelfde pop-up die ik had afgewezen niet meer tevoorschijn.
Thanks lead!
Ik ga het vanmiddag eens proberen met die back up tool.
Zit me trouwens net hardop te bedenken of het mogelijk is om de database via ftp op mijn site te zetten, zodat pc en laptop hem daarvandaan laden. Want via de back up tool wordt de DB natuurlijk niet gesynct tussen pc en laptop.
Nieuwe Rekordbox, wat een zaligheid.
Dit ziet er véél vertrouwelijker en meer pro uit, en zo functioneert het ook!
Ik had even bang dat een USB met RKB3 niet gelezen zou worden door een CDJ die niet geüpdatet was maar ook dit was helemaal geen probleem. Werkte prima!
Na een crash in rekordbox 3 was ik me hele database kwijt, na het proberen terug te zetten uit een crash file wilt me hele rekordbox 3 niet meer opstarten.
Ik krijg het eerste scherm een seconde te zien en daarna loopt hij vast en start hij niet meer door.Het betreft de Mac versie.
Ik heb hem al 3 keer opnieuw geinstallerd maar dat wilt ook niet helpen.. iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Probeer de .backup file (database.backup.edb ) eens te gebruiken ipv de database file.
Rename die naar database.edb en probeer het eens opnieuw
Hoi, probleempje. Ik wil in rekordbox 3.0 een muziekstuk afspelen en als die afgelopen is automatisch de volgende laten beginnen. Gewoon de afspeellijst laten doorlopen dus. De oude rekordbox deed dit gewoon, maar ik krijg het met 3.0 niet voor elkaar. Zie ik iets over het hoofd of kan zoiets simpels ineens niet meer?
Oke ik heb nu dus andere USB's gekocht alleen nou krijg ik melding dat de usb nog in een ander venster geopend is terwijl er niets open staat, gewoon eruit halen??
...Ik wil in rekordbox 3.0 een muziekstuk afspelen en als die afgelopen is automatisch de volgende laten beginnen. Gewoon de afspeellijst laten doorlopen dus. De oude rekordbox deed dit gewoon, maar ik krijg het met 3.0 niet voor elkaar. Zie ik iets over het hoofd of kan zoiets simpels ineens niet meer?...
Dit lukt mij ook niet, denk niet dat it meer mogelijk is.
Oke ik heb nu dus andere USB's gekocht alleen nou krijg ik melding dat de usb nog in een ander venster geopend is terwijl er niets open staat, gewoon eruit halen??
Sluit rekordbox af of eject je devices in Rekordbox. RB is nogal dominant als er een USB/SD device in je computer zit...
Poster: Lead
Sluit rekordbox af of eject je devices in Rekordbox. RB is nogal dominant als er een USB/SD device in je computer zit...
Die melding kreeg ik als ik hem probeerde te ejecten, sorry voor de lekker complete post. Had hem er gewoon uitgehaald op hoop van zegen en het werkte gelukkig!
Iemand ook problemen met Rekordbox 3.0 linken met 2x CDJ 2000NXS via DJM 2000?
Om nummers af te spelen via laptop met Rekordbox 3.0
Op de laptop wel de LINK melding incl. de CDJ's via kanaal 2 & 3 te zien.
Heb alle utp kabels aangesloten volgens beschrijving dj pro link.
En bij het laden/slepen van een muziekstuk via de laptop naar een CDJ speler, duurt het laden erg lang a 2min. en geeft dan een melding:
Op de CDJ's 1.21 & DJM 3.0 de laatste firmware.
Weet iemand hoe dit is op te lossen.
@AllMelvin
Je foto doen het niet
@Dolivieira sorry ik krijg ze niet op een andere manier geplaatst.
Yes Yes Yes!
Probleem gevonden / opgelost.
Op de DJM 2000 een paar sec. op de live sampler - untility button drukken totdat in het venster
Midi-Fader start-LCD-Version no.-Quantize verschijnt.
En selecteer Fader start en dan verschijnt onder link al je 4 de kanalen die je kunt On-Off zetten.
Dus alle kanalen op On en klaar!
Bij mij vindt hij op de een of andere manier mijn USB's niet, iemand hier nog meer last van?
Nou in zekere zin wel; ik wil de afspeellijsten overzetten op mijn USB, die helemaal leeg is; maar halverwege klapt hij er uit en zegt dat er een synchronisatiefout is gemaakt.
hoi melissa hoe is het
?
Poster: Sebasz
hoi melissa hoe is het
![]()
![]()
![]()
?
Zit je nou te flirten haha.
Werk nu heel af en toe met Rekordbox 3 en moet zeggen dat ik het prima vind werken.
Vorige versie was ik niet z'n fan van maar deze werkt prima!
Ik moet binnenkort op een feestje draaien waar ze CDJ-400's hebben staan. Is er een mogelijkheid om mijn afspeellijsten van Rekordbox zo op een USB-stick te zetten dat de CDJ-400 ze leest? Ik heb geen zin om alle tracks los op te zoeken in iTunes en ze vervolgens allemaal handmatig in mappen te moeten gooien, dat gaat me ontzettend veel tijd kosten.
Ik denk dat er niks anders opzit. Heb nog niet kunnen kijken dat je een playlist exporteert zoals je in traktor wel kan doen. Weet wel dat je hem als .xml list kan maken. Maar weet niet of daadwerkelijk ook de tracks er dan bij zitten. Misschien weet iemand dat wel. Zou mooi zijn. In traktor kan dat zeker wel. Als ik geen zin heb om mijn Laptop aan te sluiten kan ik dan de hele tracklist als mp3 kan exporteren dan ooi ik door Rekordbox en dan kan ik de playlist op CDJ2000+Nexus of CDJ900+Nexus gewoon draaien. Maar als er CDJ400 staan wat bij mij amper voorkomt, maar zoals bij jou wel is voorgekomen gewoon draaien.
Maar misschien dat Lead het weet dat wel kan dan zou ik dat ook graag willen weten. Kan altijd van pas komen. Aangezien wij als niet bekende DJs wel eens wat anders kunnen tegenkomen dan CDJ2000s
Als ik mijn muziek laat analyseren klopt bij de meeste tracks de beatgrid niet. Hij loopt uit de maat en de BPM klopt ook niet. Vooral bij hardstyle en hardcore is dit het geval? Echt een pleuris werk om dat track voor track aan te passen. Muziekstuk opnieuw analyseren maakt geen verschil. Zie ik iets over het hoofd? Hebben meer mensen hier last van?
Ik niet in iedergeval.
ik ook niet, heb ooit een keer ergens gelezen dat de vorige versie van Rekordbox soms ook problemen had met tracks met een hoger BPM (correct me if im wrong!)
Nou weet ik dat onze Admin ook een liefhebber is van hardere Stylen. Hoe hard weet ik niet, maar Lead komt er is in. Misschien weet jij die jongen te helpen.
Als rekordbox versie 3 niet naar behoren werkt zoals ik in dit topic lees, kun je dan wel nog terug naar de vorige versie?
Tuurlijk kan dat. Als je hem nog ergens heb staan op je HD. Alleen als je hem er af heb gehaald dan kan je de collectie vaarwel zeggen. Tenzij je hem gebackt Up hebt.