Er zit een verschil tussen de huidige werking van de TEMPOtoets (6, 10, 16, WIDE) tussen usb/cd mode en HID met Traktor 2.6.
Bij het veranderen van het tempo vergroot/verlaagt het % pitch mee wanneer gewerkt wordt in usb/cd mode.
Wanneer de standaard mapping in traktor geladen is en het tempo gewijzigd wordt gaat de pitch niet automatisch hoger/lager te staan. Echter wanneer de pitchfader iets verzet wordt wordt de nieuwe pitch waarde aangenomen.
Is er een traktor expert die een oplossing heeft in de vorm van een mapping update?
Het zou dus de bedoeling zijn dat de pitch direct aangepast wordt wanneer het tempo aangepast wordt.
Heb hier ook 2 CDJ900 die ik samen met Traktor gebruik, maar heb er geen last van. maar als je de CDJ900 gebruikt geld voor de CDJ2000 en CDJ2000 nexus ook, Dan moet die Advanced HID staan.
Hij staat in Adcanced HID
Wat jij wil gaat niet in Traktor. Dus je bedoeld als je het knopje van je tempo selector indrukt gaat die niet gelijk op omhoog dat gebeurd alleen zoals je al heb gezien als je de fader iets verzet.
Zou het mogelijk zijn om de midi/hid code op te vragen van de pitchfader zonder de pitchfader zelf te verplaatsen terwijl ik op de tempoknop druk? Zo zou het mogelijk moeten zijn om de pitch binnen traktor aan te passen aan het gewijzigde tempo.
Dat weet ik niet echt. Je zou het kunnen vragen op het Native Instruments Forum.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.