Hey jongens. Ik heb enkele bootlegs en mashups gemaakt, in een pakje gestopt en vandaag gratis weggeven. Wat zit er allemaal in? - DVLM, Yellow Claw, Quintino - Tremor Shotgun (mash) - Kiesza - Hideaway (bootleg ft Positiv) - Ahzee, Queen - King rocks You (mash) - Wiz Khalifa, Ibranovski - Black, Vicious & Yellow (mash) - R3hab, NERVO, Ummet Ozcan & Dada Life - Feed the Revolution (mash) - Faithless, DVLM, DVBBS & Borgeous - Insomnia Stampede (mash) - David Guetta, Showtek - Bad (bootleg ft Nils van Zandt) - Stromae - Ta Fete (bootleg ft X-TOF) - Million Stylez - Miss Fatty (bootleg ft Dennis Cartier) Streng maar rechtvaardig maar Souncloud accepteert ze niet allemaal dus kan je er enkele luisteren via souncloud: https://soundcloud.com/lennertwolfs/sets/bootlegpack-1 De rest kan je wel makkelijk download via mijn page: on.fb.me/1m3rnUv De meeste mashups zijn meer dancefloor minded dus ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden! Thx! |
Zie er wel wat leuke en hopelijk voor mij bruikbare mashups tussen
Ben ze aant downloaden en zal ze eens beluisteren
EDIT:
Staat zeker wat leuks tussen! Niet allemaal bruikbaar voor mij, maar een paar gaan er zeker mee op usb deze zomer.
Lekker gedaan!
Klinkt goed hoor
Wellicht op sommige momenten iets meer je levels in de gaten houden voor je gaat masteren zodat de intensiteit van muziek wat beter verdeeld wordt. Maar da's een kleinigheidje, zitten zeker leuke dingen tussen :thumb:
Poster: Lead
Klinkt goed hoor
Wellicht op sommige momenten iets meer je levels in de gaten houden voor je gaat masteren zodat de intensiteit van muziek wat beter verdeeld wordt. Maar da's een kleinigheidje, zitten zeker leuke dingen tussen :thumb:
Goede bootlegpack. Deze komen sowieso in mijn lijst voor te gaan draaien. Big up en doe zo verder !!!!
Super thanks Brecht!
Proper gedaan maat, neem ik ook op in mijn playlists!