beste collega's
hierbij wil ik graag jullie eerlijke mening vragen over deze productie. ik zit in deze fase dat ik zelf niet meer weet wat te doen. ik hoor het niet meer zo goed.
heb de productie al even laten liggen ook, maar toch, er komt maar geen progressie meer.
kan ik jullie eerlijke mening krijgen?
de track is Jazzy house, er zou wel nog een vocal op komen met de tijd
alvast bedankt
Het is wel een erg relaxte track en ik denk zeker dat hij completer wordt als je er wat vocals in zou verwerken.
Ik kan niet zoveel aanmerken op compositie of geluiden, dat lijkt allemaal aardig te kloppen.... maar dan is jazzy house ook niet helemaal de muziek die ik draai
Lekkere track! Ik mis inderdaad een vocaal! Die zal de track al een stuk meer kracht geven. Verder kun je nog wat met liftertjes/filtertjes doen in de break zodat het geheel nog wat meer energie krijgt. Misschien is dit juist een kant die je niet op wilt met de track, maar als ik hem zo hoor is dat het eerste wat in me op komt.
Succes!
Piano zelf ingespeeld? Klinkt nice!
@Lead: Thanks, maar heb er zowiso nog wel wat werk aan
@_ivan_: klopt, die vocal gaat veel doen, intussen beslist dat er nog een saxje opkomt ook. die filters en breaks ga ik proberen
@LouisCasper: neen, ik heb hiervoor een pianist aangesproken. ik ben van het principe dat je beter dingen kan overlaten aan de muzikanten als je het zelf niet zo goed kan. zo klinkt het ook gewoon echter. bovendien werk ik de laatste tijd heel graag samen met live muzikanten, net omdat zij een compleet andere visie hebben op muziek