Wanneer de PIONEER-CDJ900 via HID met traktor verbonden wordt is het onmogelijk om de BPM op het scherm af te lezen wanneer door de bibliotheek gescrold wordt.
Hierdoor had ik graag de BPM (afgerond op het decimaal cijfer) met daarna twee spaties voor de titel gebracht.
Zou dit geautomatiseerd kunnen? Met de juiste MP3tag software?
Als je de info knop indruk krijg je wel de decimaal te zien. Wat jij wil gaat niet.
Ultimate Tagscanner kan dingen in tags zetten voor je, ik gebruik dat programma echt voor alles wat met tags (en Rekordbox) te maken heeft ...
Ja maar dan staat die nog steeds in de tags en niet in de naam van de file, Lead. Hij wil ze in de naam van de file hebben staan. Want decimalen kan je ook gewoon in Rekordbox, Beatport Pro en dat soort dergelijke programma's.
Is trouwens voor de mac ook z'n programma.
ook dat kan met Tagscanner hoor
Tag > Filename is een van de opties, in het programma is het het eerste tabje 'File Renamer'
Dat proggie werkt alleen op de pc, maar ik gebruik daar VMware voor (WinOnX), dan hoef je geen lompe windows-install te draaien op je mac
In mijn ogen gaan Tagscanner en dat soort dingen hand in hand, je kunt er van alles mee als je pietje precies met je tags wilt zijn. Zelfs voor de extremisten onder ons zoals ik voldoet dit proggie aan alle kanten. Heb denk er vele (zo niet allemaal) geprobeert en zelfs gekocht. Maar niets verslaat dit gratis programma in mijn ogen (hehe, en ik heb er geen eens aandelen in )
Tagscanner heb ik nog geprobeerd.
Maar met het stukje software Media Rage lukte het op mac. (Zelf het toevoegen van twee spaties na de BPM)
Helaas maar 7dagen gratis te gebruiken. (Ondertussen mijn gehele collectie doorlopen zo'n 10.000songs)