Poster: marckKlopt idd, "maar"Monitor is toch ook verrekte makkelijk als er een hoop herrie om je heen is je gooit er een plaat in.. mja das een beetje wat jeje zelf aan leert..Ik wil alles iig onder controle hebben.. En snel kunnen reageren als ik een foutje maar. snellen dan de mensen kunnen horen.Zonder monitor lukt je dat niet.. (of de tent moet leeg zijn)
denk niet dat je hebt begrepen wat ik bedoel,je moet gewoon je koptelefoon op 2 oren zetten en dan mixen met je linker en rechter oor dus ook echt op gehoor.niet dat je met 1 oor naar de monitor luisterd en oor 2 je koptelefoon.als je dan je plaat strak hebt staan dan staat deze ook echt strak en als hij er naast zit dan hoor je dat meteen, het is ff wennen maar als je het kan dan kan je ook echt goed mixen.marco v doet het ook en ik ken niemand die strakker mixt dan hem (als een dj continu met zijn koptelefoon opstaat dan doet hij dus dit)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.