Poster: kev0okej okej, het gaat niet om de 100 watt op je kamer :pmaar bedoelde voor feesten, mja aangezien ik meer drive in ben enz moet k natuurlijk vaak zelf mn boxen regelen
wij hebben nu voor de drive-in:- 2x 200 watt rms (400 watt max.)- 2x 150 watt rms Omnitronic ( 300 watt rms)en er komen binnenkort 2 subwoofers bij van 600 watt Rms
edit: je kan natuurlijk ook je gear huren
Poster: GDproductionswaarom zou je het zelf moeten hebben?
als je het zelf ook kan huren bij een ander bedrijf.
en mensen met een geweldige booth draaien misschien in clubs en drive-ins waar ze zelf geen geluid en licht hoeven te regelen.
mensen die een booth hebben met weinig geluid die trainen op het draaien en als ze moeten draaien voor een schoolfeest dan huren ze apparatuur bij een verhuurder.
Dit doen wij ook want als je zelf alles gaat kopen zie het geld er maar eens terug eruit te halen dat is erg lastig en dus goedkoper om te gaan huren bij een bedrijf
Ja ligt er aan hea.. hoever je met je carriere komt :p
Poster: GDproductions
als jij verder wil voor een steeds grotere groep mensen dan moet je meer investeren in geluid en licht en noem maar op je blijft gewoon investeren en dat krijg je er haast niet uit hoe ver je ook komt.
Poster: djjw
alles op 1 versterker?
Poster: dion
mijn booth heeft 2x 150 watt boxen 2x 500 watt en 2x 250 watt boxen maar mijn verterker is er niet krachtig genieg voor
Poster: marckIk hoef altijd alleen maar mn plaatjes en koptelefoon mee te nemen. En anders zorgen zij daar maar voor.Wel is het makkelijk om zelf een monitor speaker te hebben. ivm dat weinig mensen daar aan denken..
ff voor de nog niet zo ver gevorderde dj's onder ons:*tip* je moet met je koptelefoon mixen niet met een monitor.als je met je koptelefoon mixt gewoon allebei de nummers over je koptelefoon mix je veel strakker dan dat je over een monitor mixt
Poster: djmamoff voor de nog niet zo ver gevorderde dj's onder ons:*tip* je moet met je koptelefoon mixen niet met een monitor.als je met je koptelefoon mixt gewoon allebei de nummers over je koptelefoon mix je veel strakker dan dat je over een monitor mixt
Klopt idd, "maar"Monitor is toch ook verrekte makkelijk als er een hoop herrie om je heen is je gooit er een plaat in.. mja das een beetje wat jeje zelf aan leert..Ik wil alles iig onder controle hebben.. En snel kunnen reageren als ik een foutje maar. snellen dan de mensen kunnen horen.Zonder monitor lukt je dat niet.. (of de tent moet leeg zijn)