Imago-onderzoek DJ's, drive-in shows, muzikan
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aziz_El    posted on 16-04-2014 09:34

Hallo allemaal,

Voor mij afstudeeronderzoek aan de Hogeschool Arnhem en Nijmegen ben ik momenteel bezig met een imago-onderzoek voor een aanbieder van professionele licht- en geluidsapparatuur. Daarbij is het belangrijk om achter de wensen en behoeften van de doelgroep te komen op het gebied van professionele licht- en geluidsapparatuur.

Het doel van het onderzoek is het in kaart brengen van de bekendheid van de verschillende aanbieders en de waarden die die doelgroep belangrijk vindt.

De ingevulde vragenlijst zal geheel anoniem blijven en neemt maximaal vijf minuten tijd in beslag. Onder de deelnemers verloot ik 10 cadeaubonnen t.w.v. € 25,- Klik hier om naar de vragenlijst te gaan.

Alvast hartelijk dank voor het invullen!

Mod edit by Lead on 17-04-2014 11:51 (1%)
[MOD Edit] Link verwijderd, dit moet je vooraf overleggen !

What do you think about Imago-onderzoek DJ's, drive-in shows, muzikan ??

Vote :   

Ywe    posted on 17-04-2014 09:26

Gaat dit over merken (Pioneer, Denon, Reloop ect), winkelketens of verhuurbedrijven? Aanbieders is een beetje grote term.

Aziz_El    posted on 17-04-2014 10:03

Met aanbieders bedoel ik idd de winkelketens/shops. Bedankt voor de feedback

User edit by Aziz_El on 17-04-2014 @ 10:05:36 (9%)
Lead    posted on 17-04-2014 11:54

Ik heb de link uit je topic verwijdert. Ik ben zelf op de helft van de enquete gestopt, ik was toen al ruim over de 5 minuten tijd heen.... deze enquete is zo opgesteld dat je alleen aan lezen al meer dan die tijd kwijt bent voor je bij vraag 4 bent!

Als je dit op DJResource wilt doen kan dit, maar dan wil ik graag op VOORHAND overleggen over hoe en wat. Ik ben niet tegen onderzoeken, zeker niet als dit gebeurt door oud gedienden van deze website.

Maar voor nieuwe members wil ik eerst weten wat er met de info gebeurt en hoe deze weer op DJResource gepubliceeert kan worden. Alleen dan hebben de mensen die hem invullen er ook iets aan.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 17-04-2014 11:55 (22%)
Aziz_El    posted on 17-04-2014 12:15

Beste Lead,

Ik begrijp wat je bedoelt en ben het er ook mee eens. Vooraf had ik contact opgenomen en een bericht gestuurd voor goedkeuring. Ik had hier geen reactie op gekregen en heb ik dus op eigen initiatief gehandeld. Ik ben aan het afstuderen bij een aanbieder van professionele licht- en geluidsapparatuur en ze zijn benieuwd naar hun naamsbekendheid en welke waarden belangrijk worden gevonden bij een keuze van een aanbieder. Het is dus de bedoeling dat ik hier inzicht in krijg met behulp van de enquête en ik een advies kan schrijven over hoe het bedrijf zich kan positioneren zoals de doelgroep het graag ziet.

Het is niet de bedoeling dat er reclame wordt gemaakt, het is een marktonderzoek waarin de doelgroep serieus wordt genomen en het bedrijf ook echt iets wil gaan doen met de resultaten om de doelgroep te bedienen. De resultaten van de enquête (grafieken,tabellen) kan ik natuurlijk wel delen met de mensen die daar interesse in hebben. Ik hoop dat ik het duidelijk heb verwoord en sorry voor de topic zonder dat ik jouw goedkeuring heb gekregen.

Lead    posted on 17-04-2014 15:58

Poster: Aziz_El

...Vooraf had ik contact opgenomen en een bericht gestuurd voor goedkeuring. Ik had hier geen reactie op gekregen en heb ik dus op eigen initiatief gehandeld. Ik ben aan het afstuderen bij een aanbieder van professionele licht- en geluidsapparatuur en ze zijn benieuwd naar hun naamsbekendheid en welke waarden belangrijk worden gevonden bij een keuze van een aanbieder. ......

Zowel op info@, lead@, jeroen@ als mijn PM box heb ik geen bericht ontvangen, dus geen idee waar je het heen hebt gestuurd. Enige wat ik zie is je PM van vanmiddag, maar die is verstuurd na mijn posting.

Ik snapte al dat je bij een bedrijf werkt, dat is de enige reden voor een dergelijk onderzoek. Maar het is niet de bedoeling dat ieder bedrijf zijn eigen naamsbekendheid checked aan de hand van DJResource. Ik mag aannemen dat ze daar zelf een manier voor ontwikkelen. Ik zie dit gewoon als verkapte reclame die weinig voordelen biedt voor degene die eraan mee werken. Bedrijven kunnen op DJResource via banners reclame maken, we maken DJResource zelf dus we kunnen creatief meedenken wat dat betreft.

DJResource heeft in het verleden vaker open gestaan voor dit soort onderzoeken, maar zodra het onderzoek voorbij is hoor je er nooit meer wat van en uitslagen worden nooit meer gedeeld, hoe hard mensen op voorhand ook zeggen van wel. Ook hoor ik vaak dat er van alles verloot wordt onder inzenders, maar er staat me niet 1 verhaal bij van iemand die hier ooit iets voor heeft ontvangen. Zelf ben ik meestal de eerste die een dergelijk onderzoek invult (wil weten waar dingen over gaan), en ik heb nog nooit iets ontvangen als dank voor het inzenden van de info...

Vandaar dat we hier niet meer aan mee doen als mensen niet eerst overleggen wat ze gaan doen, waarvoor het is en welke voordeel onze members eruit kunnen halen.

Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 4.043 days.
 Post CommentThat would be 134.8 months
or a whopping 11.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

135 Users online: 24 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 25.535
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.698.487