Even voorstellen! > RawwTune
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RawwTune    posted on 10-04-2014 19:24

Hi everyone!

Mijn naam is Marno en ik ben 22jr oud en kom uit Sneek waar ik in de gezelligste uitgaansgelegenheid werk!

Ik werk hier (naast m'n studie) nu zo'n 2.5 jaar, meestal weekends maar ook doordeweeks. Op deze doordeweekse avonden is het doorgaans niet erg druk en dus besloot ik (samen met een collega) om de DJ-set eens aan te slingeren en er een beetje mee te prutsen en ouwehoeren. Na veel om me heen vragen aan andere local DJ's, goed luisteren en natuurlijk veel oefenen begon ik het steeds wat meer onder de knie gaan krijgen. Na maanden oefenen kreeg ik de kans om op een zaterdagavond te draaien... We konden geen DJ regelen dus bij gebrek aan beter mochten mijn collega en ik de honneurs waar maken op deze avond wat redelijk ging.(Technisch gezien uiteraard niet, maar het was wel dik feest) Omdat ik ontzettend enthousiast na deze avond wist ik zeker dat ik dit vaker wilde gaan doen, en er beter in wilde worden.

Sinds eind 2013 draai ik ongeveer elke week met nog evenveel plezier en word ik beetje bij beetje er beter in. Ik hoop op dit forum ervaringen uit te wisselen met jullie en natuurlijk van elkaar te leren.

See ya soon!

What do you think about Even voorstellen! > RawwTune ??

Vote :   

W.i.M    posted on 10-04-2014 20:52

Hi RawwTune,

Welkom op DJR

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Tekhead    posted on 11-04-2014 20:42

Welkom op DJR 

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lead    posted on 11-04-2014 21:36

Welkom op DJResoure

we zien je booth wel verschijnen in de DJ Booth

Let the BASS be louder
Dyno    posted on 11-04-2014 21:37

Welkom!!

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Gerdo    posted on 12-04-2014 16:15

Welkom!

This is an old Topic

No new postings for 4.127 days.
 Post CommentThat would be 137.6 months
or a whopping 11.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

421 Users online: 391 Guests (30 Unknown)
Pages generated today : 49.432
Most visitors online this month : 621
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.932.141