Hi Kees, welkom op DJResource !
Zo zie je maar dat het DJ virus je nooit los kan laten
Poster: TimGrand
Leuke intro, welkom Kees, heb je al wat muziek wat we kunnen beluisteren? Ben natuurlijk zeer benieuwd!
Poster: Lead
p>Hi Kees, welkom op DJResource ! Zo zie je maar dat het DJ virus je nooit los kan laten
Poster: weirdcase
Bedankt voor de reactie,
zoals ik hiervoor al gezegd had, ben ik druk bezig geweest met het produceren. Het punt is nu echt dat het afmixen en masteren niet lukt door de Kwalitatief Uitermate Teleurstellende (lees hoofdletters) luidsprekers die ik heb. Een zeer oud pa systeem zorgt er bij mij en mijn platen voor dat:
elke plaat kapot gaat door te veel laag, (luidspreker geeft dus te weinig laag)
niet erg dynamisch is in het hoog is, (luidspreker klinkt wat schel waardoor ik zelf dus het hoge wat terug zet)
Als ik mijn nummers naluister op een hifi systeem,autoradio etc dan is het niet zoals het gemaakt is in mijn 'studio'.
Als ik nu mijn muziek ga posten zal dat geen feest worden jammer genoeg. Dus hard aan het uitzoeken welke monitoren ik ga aanschaffen, kort daarna zal ik mijn tracks mixen en masteren (voor zover ik dit met mijn ervaring kan) en direct wat posten ik ben namelijk zeeeeer benieuwd naar de kritieken en tips die men kan geven. Ik wil namelijk MEER MUZIEK BETERE MUZIEK EN MEER MUZIEK! haha
Je het nog tegoed van me.
Haha oke dan, dan wachten we het nog wel af. Lijkt me een goed plan om eerst eens knappe monitors aan te schaffen, succes met de aankoop daarvan !